Guttenavn

Bkno3739092

Første møte med forumet
Hei!
Ka syns dokker om navnet Ludvig Emilian?:)
Blir det et veldig tungt navn?

Har dokker eventuelle andre forslag som passe med Ludvig?

Jeg personlig ville ikke ha ødelagt ludvig med et mellomnavn. Men det viktigste er jo at dere selv liker det :) Har du prøvd å googlet "mellomnavn til ludvig"?

Liker Ludvig veldig godt, synes det står best alene :-)
Hvis dere uansett bare skal bruke Ludvig i det daglige ville jeg kjørt på med Ludvig Emilian, min har også ett litt "tungt" navn hvis man sier både for-og mellomnavn sammen, men vi bruker kun første fornavnet til daglig da :-)

Er det en grunn til at dere vil ha med Emilian? Eller hvorfor vil dere ha flere navn? Ludvig er jo sååå fint alene! Blir litt tungt med et langt navn bak Ludvig, men dere tenker kanskje ikke å bruke begge?

Navnet André passer jo så og si til alle navn. Ludvig André :)

Er det en grunn til at dere vil ha med Emilian? Eller hvorfor vil dere ha flere navn? Ludvig er jo sååå fint alene! Blir litt tungt med et langt navn bak Ludvig, men dere tenker kanskje ikke å bruke begge?

Navnet André passer jo så og si til alle navn. Ludvig André :)

Enig! Ludvig står finest alene. :)

Signerer de over. Ludvig er veldig fint, men tungt i seg selv. Så jeg ville nok hatt det alene.

Vi tenkte på Ludvig Johan. Johan fordi det er tradisjon i mannes familie å ha det som andre fornavn. Synes det klinger godt.

Endte opp med noe annet da, mest fordi datteren min bestemt mener at Ludvig er _hennes_ navn.

Ludvig Johan synes jeg var kjempefint :-)
Eller Ludvig Emil (emiil), Ludvig André

Back
Topp