Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hihi, kunne skrevet innlegget selv, bare med en annen start, for jeg var overbevist om at det ble gutt før jeg ble gravidJeg var overbevist om at vi ventet jente, og hadde mange fine jentenavn på listen. Men så viste det seg at vi venter en liten herremann, som gjorde navnevalget ekstremt vanskelig. Jeg har liksom ikke kommet over noen guttenavn jeg har falt pladask for, men har funnet noen jeg synes er OK. Har dere noen fine navn dere vil dele? Jeg er ikke veldig glad i veldig norske navn som Ola, Per og Espen, men heller ikke navn som Ismail, Sakarias og Muhammad.
Har en liten liste over OK navn, men er veldig i tvil på egentlig alle..Vis vedlegget 194349
Liker viljar å vebjørn! Men sambo mener at vebjørn bare minner han på om han derre sportsfyren på tv med masse krøllerJeg har blitt veldig glad i navnet Eskil/Eskild, men samboer er ikke enigEllers liker jeg Iver, August og Vebjørn. Vet om en Mika. Kanskje det kan være noe for dere? Lykke til med valget
![]()