Guttenavn?

Det er jo deres sønn, så hva andre synes er fullstendig ubetydelig! ;)

Endre, Jørgen, Henning, Theodor, Adrian, Ørjan, Trym, Sebastian, Benjamin, Kasper, Robin, Viktor, Johannes, Sondre, Ulrik, Vilmer, Kornelius, Herman

Jeg har blitt veldig glad i navnet Eskil/Eskild, men samboer er ikke enig :p Ellers liker jeg Iver, August og Vebjørn. Vet om en Mika. Kanskje det kan være noe for dere? Lykke til med valget :)

Vi har valgt å oppkalle etter min oldefar. Min eldste har navn nr to etter en annen oldefar. Liker gamle navn som ikke er mye brukt. Orker ikke "topp10"navn. ;)

Jeg var overbevist om at vi ventet jente, og hadde mange fine jentenavn på listen. Men så viste det seg at vi venter en liten herremann, som gjorde navnevalget ekstremt vanskelig. Jeg har liksom ikke kommet over noen guttenavn jeg har falt pladask for, men har funnet noen jeg synes er OK. Har dere noen fine navn dere vil dele? Jeg er ikke veldig glad i veldig norske navn som Ola, Per og Espen, men heller ikke navn som Ismail, Sakarias og Muhammad.
Har en liten liste over OK navn, men er veldig i tvil på egentlig alle..Vis vedlegget 194349
Hihi, kunne skrevet innlegget selv, bare med en annen start, for jeg var overbevist om at det ble gutt før jeg ble gravid:D Å gutt blir det. Jentenavn var klart, men guttenavn er vi heeeelt blanke på! Så.. Vi får bare vente til han kommer ut å se hvem han er:happy:
Har ingen forslag.. Liker ikke gamle navn, ei heller supermoderne-nesten-vanskelig-å-uttale navn, vil ikke ha topp 10 som "alle" heter, har 4 nevøer med fine navn, en gutt fra før hvor jeg sleit med navnevalget, så dette blir vanskelig...

Jeg har blitt veldig glad i navnet Eskil/Eskild, men samboer er ikke enig :p Ellers liker jeg Iver, August og Vebjørn. Vet om en Mika. Kanskje det kan være noe for dere? Lykke til med valget :)
Liker viljar å vebjørn! Men sambo mener at vebjørn bare minner han på om han derre sportsfyren på tv med masse krøller :p

Eirik, Jakob, Gabriel, Kristoffer, Sivert, Sander, Simon og Adrian er fine navn synes jeg :)

Back
Topp