marne_katt
Glad i forumet
Ah, vi blir altså ikke kloke på hva lillegutt skal hete. Vi har en knapp på Oskar, men ikke enige om d skal skrives med c eller k. Også skal d passe med Tobias og Chanine.
Tips anyone?
Tips anyone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg nysgjerrigJeg syns Oskar er fint
Vi har valgt ett navn som vi er 99,4% sikre på at han er den eneste i klassen som heter![]()
Her blir det et navn som jeg er usikker på om har blitt brukt i det hele tatt i Norge. Men, det er til jente daNå ble jeg nysgjerrigSnuser litt på et sjeldent navn selv, men vet ikke om jeg tør..
Da jeg fikk min første i 2009, visste jeg ikke om noen andre som het StormHer blir det et navn som jeg er usikker på om har blitt brukt i det hele tatt i Norge. Men, det er til jente daNavnet er valgt fordi jeg synes det er veldig fint og så liker jeg veldig godt meningen med selve navnet
Om du vil gå for et sjeldent navn så er det jo ingen hindring![]()
Her er navnet unndratt offentligheten frem til fødselenDa jeg fikk min første i 2009, visste jeg ikke om noen andre som het StormFikk mange reaksjoner, men dreit i det. Nå er jeg iallefall superfornøyd med valget. I fjor fikk jeg Stella Evelina. Nå har jeg lyst til å bruke Styrk, eller Skyler, men vet ikke om jeg tør. Sambo vil ha Scott, men det liker jeg ikke så godt
Hva vurderer du?
Vi har også valgt en sjeldent navn, tilsammen 43 i Norge som heter det. Men kommer fra en liten bygd (bor ikke der nå), men selvfølgelig av 5000 innbyggere heter en annen liten jente det samme, hva er oddsenJeg syns Oskar er fint
Vi har valgt ett navn som vi er 99,4% sikre på at han er den eneste i klassen som heter![]()
Vi har bestemt oss for Oliver og har blitt vant til navnet i hverdagen. Og det er jo ingen fasit på hvordan en Oliver ser ut.☺Her er navnet unndratt offentligheten frem til fødselenkun 3 personer som vet om det inkl megselv og bf. Storm og Stella Evelina var jo utrolig fine! Styrk tror jeg aldri jeg har hørt om før, Skyler synes jeg er veldig fint og så kjenner jeg et par Scott
Kan jo være dere plutselig ser at ett av de stemmer når han er født? Min frykt er at frøet blir født og så passer ikke navnet
![]()
Oskar er et veldig fint navn, men riskerer at fler på samme kull heter det. Liker også best Oskar med k.
Sliter med å finne et fint dobbeltnavn til lillegutt her også.. Siden førstemann har dobbeltnavn så må vi liksom ha det nå også..
Foreløbig er navn som Mathias, Lyder, Oskar, Emil, Lavrans, Alfred, Håkon og Theodor noen favoritter... Men ingen av disse passer med noen dobbeltnavn.
Oliver er et utrolig fint navn og hadde det på guttelisten herVi har bestemt oss for Oliver og har blitt vant til navnet i hverdagen. Og det er jo ingen fasit på hvordan en Oliver ser ut.☺