Guttenavn

Det var min også [emoji14] Jeg har tatt feil begge ganger nå [emoji14]
Jeg tok og feil sist, sikker på gutt men ikke like sikker som jeg er nå :p Men har dere vært på oul?
 
Jeg tok og feil sist, sikker på gutt men ikke like sikker som jeg er nå [emoji14] Men har dere vært på oul?
Nei vi skal på tirsdag! Så jeg kan fortsatt ha rett! :D Ha ha
 
Har akkurat funnet ut at vi får jente, men her er guttenavn lista:

Jacob
David
Harald
Jonas
Bjørnar
Even
Håkon
Magnus
Sigurd
 
Hbordan gikk det ? :D
Kjempe bra! Alt så ut som det skulle, og vi venter fortsatt en gutt :D Så jeg får omstille meg og prøve å fiske frem et guttenavn vi begge kan like. Mannen kommer daglig med forslag med jeg ikke liker og de få forslagene jeg kommer med liker ikke han [emoji14] Det er håpløst!
 
Kjempe bra! Alt så ut som det skulle, og vi venter fortsatt en gutt :D Så jeg får omstille meg og prøve å fiske frem et guttenavn vi begge kan like. Mannen kommer daglig med forslag med jeg ikke liker og de få forslagene jeg kommer med liker ikke han [emoji14] Det er håpløst!
Gratulerer så mye med en liten gutt :D Er såå vanskelig med navn .. Når dere ser han faller nok alt på plass :)
 
Liker guttenavn som :
teodor,
mathias/matias,
willy,
sebastian,
benjamin,
markus :)
 
Gratulerer så mye med en liten gutt :D Er såå vanskelig med navn .. Når dere ser han faller nok alt på plass :)
Takk! Jeg håper det, det tok litt tid med storesøster [emoji14] Det vi lurte på å kalle henne passet ikke når hun kom ut så vi måtte kikke på lista vår igjen [emoji14] He he
 
Liker guttenavn som :
teodor,
mathias/matias,
willy,
sebastian,
benjamin,
markus :)
Min bedre halvdel vil kalle han Willy, for han kjører en veteranbil av typen willys jeep [emoji14]
 
Gutten her i hus heter willy ♡ etter oldefaren sin på gubben si side :)
Hadde det vært oppkalling etter et menneske så hadde det vært noe annet, jeg nekter å oppkalle ungen min etter en 70 år gammal bil! [emoji14]
 
Hadde vi ventet gutt hadde det blitt Matheo med et mellomnavn. Hadde veldig lyst på sverre etter kommende oldefar, men det er desverre brukt av noen andre. Synes guttenavn var mye mer vanskelig enn jentenavn. :)
 
Følger med på denne! Etter å ha vært sikker på å få jente i over to måneder, fikk vi i dag se en liten gutt på oul. Så mye for magefølelse :p Vi er selvsagt kjempeglade, men har nesten ingen guttenavn på lista.. Selv liker jeg norsk-klingende navn, gjerne fra babyens oldeforeldre-generasjon, og så langt er Olav veldig høyt på lista :)
Sverre e og ett navn, frå "den" generasjonen som e veldig fint....
 
Matheo er utrolig fint :)
 
Back
Topp