Guttenavn

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Det er en tråd med jentenavn her, men har vi en om guttenavn? :) Vi venter muligens en gutt denne gangen. Har kikket på navnekarusellen men hvilke guttenavn liker dere?
 
Venter også mest sannsynlig en gutt, men synes gutte navn er kjempe vanskelig så aner ikke hva det blir her. :p
Men fine navn, Caspian, David, Mathias, Lian, Liam, Johan, Johannes, Oliver, Leonard :D men blir nok ingen av disse her for mannen er ikke med på noen av de:rolleyes:
 
Mest sannsynlig gutt her. Jeg er temmelig sikker på at det blir Aaron, men liker også Abel, Mio, Milian, Valentin og Ari :)
 
Her står det mellom;
Herman
Tian
Jacob
Iver
Arvin
Elias
Mange andre navn vi har vært innom, men disse er vi enige om at vi liker begge to:)
 
Så mange fine navn! :D
 
Vi har tenkt litt på William, men så så jeg at den ligger nesten på toppen av sånne navnelister, og da ble jeg usikker. Ikke at man må velge noe veldig spesielt, men william er tydeligvis veldig populært.
 
Vi har tenkt litt på William, men så så jeg at den ligger nesten på toppen av sånne navnelister, og da ble jeg usikker. Ikke at man må velge noe veldig spesielt, men william er tydeligvis veldig populært.
Jeg føler alle kaller ungen sin Lucas og William. Fine navn uten tvil, men kanskje ikke så kjekt å ha 4 i samme klassen med det navnet, evt bli kallt William D eller hva nå enn etternavnet er.. Er såklart opp til dere, men kanskje noe å tenke på :) lillebroren min heter forresten William, hehe
 
Følger med på denne! Etter å ha vært sikker på å få jente i over to måneder, fikk vi i dag se en liten gutt på oul. Så mye for magefølelse :p Vi er selvsagt kjempeglade, men har nesten ingen guttenavn på lista.. Selv liker jeg norsk-klingende navn, gjerne fra babyens oldeforeldre-generasjon, og så langt er Olav veldig høyt på lista :)
 
Føler på meg det er gutt her og så vi prøver ig finne men er såå vanskelig ..
 
Har hatt Jentenavn klare, og har sååå mange alternativer. Vært på OUL idag, og det er mest sannsynlig en liten gutt :) Så nå gjelder det å prøve å finne guttenavn, men er helt opphengt i de fine Jentenavnene våre ....;)
 
I know! Jeg har flere jentenavn [emoji14]
Jeg har og veldig mange jentenavn :p Men nå har ikke vi fått se noe gutt på ul enda da. Bare magefølelsen som er fryktelig sterk :p
 
Jeg har og veldig mange jentenavn [emoji14] Men nå har ikke vi fått se noe gutt på ul enda da. Bare magefølelsen som er fryktelig sterk [emoji14]
Det var min også [emoji14] Jeg har tatt feil begge ganger nå [emoji14]
 
Back
Topp