Guttenavn

Bkno2556032

Blir kjent med forumet
Vi har igjen noen på lista, flott med noen innspill;

Mateo
Theo
Romeo (har Julie fra før...blir det rart?)
Amandus/amadeus
Milan

Jeg liker godt
Oliver
Silas
Elias
Isak
Sander

Og barske, gamle navn :) som
Olav, Håkon, Jostein, Kristian, Peter.

Jeg ville at lillebror skulle hete Arthur, dessverre så likte ikke mannen det navnet.
Ellers så liker jeg godt:

Håvard
Håkon
Joakim
Olai
Viljar
Tobias
Jonah

Jeg syns kanskje det blir litt rart med Julie og Romeo, sorry ;)

Her blir det enten Lukas eller Linus tror jeg, hadde også Tobias og Marius på min liste men dem ble nedstemt:(

Jeg ville at lillebror skulle hete Arthur, dessverre så likte ikke mannen det navnet.

Håvard
Håkon
Joakim
Olai
Viljar
Tobias
Jonah

Vi kaller den lille i magen for Arthur frem til vi blir enige om et navn. Vi har tenkt litt på William, ellers liker jeg Adrian og Fredrik godt :-)

Håvard
Håkon
Joakim
Olai
Viljar
Tobias
Jonah

Ikke sorry! Jeg vil gjerne høre hva andre synes. Vil gjerne få tilbakemeldinger på de andre navnene også

Vi kaller den lille i magen for Arthur frem til vi blir enige om et navn. Vi har tenkt litt på William, ellers liker jeg Adrian og Fredrik godt :-)
Vi var igrunn veldig uenige den gangen her, jeg ville som sagt ha Arthur og han ville ha Birk. Men Birk passer ikke til navna på de andre ungene.
Så foreslo jeg Edvin og begge falt helt for det :)
Adrian, Fredrik og William er fine navn det :)

Ikke sorry! Jeg vil gjerne høre hva andre synes. Vil gjerne få tilbakemeldinger på de andre navnene også
Hva med Neo istedenfor Theo?
Amandus er fint syns jeg, hadde en oldefar som het Mandus faktisk ;)
Ellers så ville jeg kanskje hatt Milian og ikke Milan, eventuelt Emilian.

Jeg syns Theo er fantastisk fint navn! Absolutt min favoritt blandt de dere sitter igjen med. Men alle er fine :)
Er også enig i at det blir litt rart med Romeo når dere allerede har en Julie ;)

Jeg syns Theo er fantastisk fint navn! Absolutt min favoritt blandt de dere sitter igjen med. Men alle er fine :)
Er også enig i at det blir litt rart med Romeo når dere allerede har en Julie ;)

Enig! (Nå har vi en Theo i huset selv, da men :P)
Synes også Romeo blir litt rart.

Vi kaller han Oskar - men har falt veldig for navnet Odin også :) så hvis han kommer ut med full kraft og skrik, så blir det nok Odin.. :D

Syns det blir litt rart med Romeo og Julie :O Matheo syns jeg er et så fint navn, men hos meg er det tatt allerede...!

Theo og amadeus var fine navn på lista :) Romeo ville jeg styrt unna da dere har en Julie fra før :)

Guttenavn er vanskelig, men navn jeg liker er Sebastian, Jonas, Jonathan, Jesper, (skulle vel skutt inn Kasper også her så har man alle de tre røverne i Kardemommeby...:p) Peder/Peter, Markus, Mikkel, Daniel, Alexander...tror det var de jeg kom på i farta som jeg hadde vurdert om jeg kunne vurdert noe annet enn det mannen vil kalle lillebror...:p

Vi har bestemt navn, men har ikke sagt det til noen enda hehe. D blir et afrikansk navn, og mamma sa til meg at hun kaller han for Omar frem til han er født hahaha :D

Her hadde samboer veldig lyst på Romeo, men han ble nedstemt fra alle kanter. Forferdelig navn syns jeg, og ihvertfall om du har en Julie fra før av

Back
Topp