Guttenavn

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vi sliter fælt med guttenavn... Noen flere som ikke har peiling på hva bebisen skal hete?

Noen forslag til guttenavn? :)

Vi hadde mer eller mindre bestemt oss for Jacob, men så fikk en kompis av oss en gutt for en uke siden, og de har valgt det samme navnet. Nå er min samboer i tvil, og har lyst til å finne et nytt navn, men det er veldig, veldig vanskelig! Jeg kunne helst tenkt meg å bare bruke navnet uansett, vi treffer jo ikke denne kompisen såå ofte!:)

Akkurat samme problemet her, guttenavn er vanskelig!
Elliot, Sixten, Alfred, August, Neo, Filip, Ludvik, William, Vilmer, Alexander, Linus, Emil, Felix, Jesper, Niklas, Nikolai, Aksel.
Det er noen navn jeg har på min liste, de fleste utgår fordi de er "tatt ", samboer ikke liker de, eller de ikke passer til oppkalling.

gubben heter aksel william, så vi har litt lyst å ta william. men, jeg vet ikke helt.. får ikke helt følelsen :/ har også tenkt på oscar, men sambo er ikke helt enig :P

Vi er ikke i nærheten en gang :P
Med Vesla viste vi ikke hva vi fikk av kjønn.. Hadde Vesla hvert født gutt hadde hun ikke hatt noe navn.
Vi har fortsatt ikke funnet ett passende guttenavn :P

Helmer var et alternativ til guttenavn her :)
Synes også Gustav, Aksel, Teodor, Tobias, Matias og Jonathan er fine :)

Sliter også med guttenavn.kunne tenkt meg ett med ending på a men er nesten ingen som gjør det.... Noa, Sturla og Ola er de eneste jeg kommer på.og ingen passer.

Vi har kommet opp med fredrik og Sebastian så langt. Får se om vi finner flere navn som frister :)

Venter også gutt og er helt lost! Liker ikke de samme navnene heller:confused: vi kaller babyen i magen tassen og det er jeg redd vi kommer å gjøre leeeenge:rolleyes:

Vi sliter også med å finne navn :bored:

Vi trenger både jente og guttenavn, så har jeg og mannen helt ulik mening om hvilke navn som er passende. Han er veldig tradisjonell og liker vanlige norske navn. Jeg liker det meste, men føler at de fleste navnene allerede er brukt opp i familie og vennekrets. :( Så vi kommer nok til å ha noen navnløse babyer en stund :)

Vi ender nok opp med navnet Ulrik. :)
Har ett par forslag til som Kristoffer, Sebastian, Jonathan og Matheo hvis det viser seg at Ulrik ikke skulle passe når vi får se han :)

Vi har slitt ganske lenge. Litt forskjellige meninger her i huset. Men to navn vi er enige om at begge liker er Jacob eller Fredrik. Så det blir nok en av disse :)

Vi har slitt ganske lenge. Litt forskjellige meninger her i huset. Men to navn vi er enige om at begge liker er Jacob eller Fredrik. Så det blir nok en av disse :)
Det er faktisk to av mine favoritter akkurat nå :) akkurat den skrivemåten også :p hehe

Back
Topp