Guttenavn?

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Jente navnet er klart hvis det blir det, men gutte navn er umulig!

Jeg elsker Audun, Theo, Thage, Kim, Benjamin og Daniel.. Men tror du gubben liker de? Niks.. Var ikke diskuterbart engang :(

Har dere noen gode tips jeg kan vise han?

Joakim , timian, samuel, Daniel, henrik , Vidar, David, Morten , Andreas

Her var vi heldigvis enige. Det blir Torbjørn her. Ikke ett navn jeg hadde valgt uten sambo. Men han har en veldig tilknytning til navnet så når han sa han ville ha det ble jeg solgt uansett :)

Tobias og William er mine favoritter nå :) Og vi ELSKER såklart Theo også, som sønnen til samboeren min heter :)

Da vi trodde jeg var gravid for en stund tilbake tullet mannen med å kalle magen min Benjamin, og det har liksom bare blitt sånn at jeg kaller magen det ennå hehe :P Så guttenavnet vårt er igrunn klart :)

Ellers elsker jeg Emil, Noah, Oliver, Mathias (men eksen ødelag det), Eliah.. Ah, vanskelig. Har liksom hengt meg opp i Benjamin jeg hehe :P

Alvin, Oscar, milo, theo, mio... Syns alle er veldig søte. :) Har et til som er storfavoritt her, men holder den for meg selv en liten stund til.

Mye gode forslag her! Men gubben sier fortsatt nei, til alle nevnt over her :/ Får bare virkelig håpe det blir jente :P Så slipper vi og krangle om navn :P

Her er Hermann, Filip og Jakob favoritter. Tidemann er også sjarmerende. . Men ikke like aktuelt som de andre tre. Holder absolutt en knapp på Hermann..

Kasper, Mikkel, Julian, Isak, Sander, Emilian, Matheo, Marcus, Mats, Elias..

Vi har også flere jentenavn klare, men få guttenavn. Men jeg liker Varg. Og Ask, Storm, Brage, Balder, Jonas og Rune (men det heter broren til mannen)

Hvilke er det han ønsker da?

Han har ikke nevnt ett, å jeg blir så super frustrert! Men, vi har jo selvfølgelig en god stund enda på å finne noen som begge liker :)
Håper bare han finner en favoritt snart, da jeg er typen som planlegger mye :P (Eller.. kontrollfrik blir vell riktig navn på det)

Brage Henrik Daniel Mikkel Leon Birk
Liam er noen av de jeg liker :)

Back
Topp