Guttenavn

23052012

Andre møte med forumet
Hjelp.....
Noen som har forslag på guttenavn? Ønsker ikke noe som står på en topp 10-liste, men ikke gammelmodig eller altfor sært heller.
Tips anynne???

Hjelp.....
Noen som har forslag på guttenavn? Ønsker ikke noe som står på en topp 10-liste, men ikke gammelmodig eller altfor sært heller.
Tips anynne???
Oi! Dette er definitivt en tråd jeg skal følge!
Samboeren min har massevis av forslag, men det ser ut til at han har bestemt seg for at det blir ei jente, for det har ikke vært et eneste guttenavn blant forslagene :P Selv har jeg ikke kommet helt i gang, ettersom alle jentenavnene svirrer rundt i hodet mitt hele tiden :P

Vilhelm, Vilmer, Andreas, Jonatan, Magnus er guttenavn jeg liker, favoritten er Aksel , som dessverre har blitt veldig populært.

Mine favoritter så langt er Noah, Jonah og Viljar:) Ellers liker jeg også Håkon og Johannes..

Har forelska meg i guttenavnet Levian! Så det skal min gutt hete om han noen gang kommer ;)

Tusen takk folkens. Ikke lett med guttenavn, har mange forslag på jentenavn. MEN er 99% sikker på at det er gutt, så trenger tips Kom gjerne med flere hvis dere kommer på noe. Levian synes jeg var spennende, aldri hørt det før

Tusen takk folkens. Ikke lett med guttenavn, har mange forslag på jentenavn. MEN er 99% sikker på at det er gutt, så trenger tips Kom gjerne med flere hvis dere kommer på noe. Levian synes jeg var spennende, aldri hørt det før

Hvis du likte det er jo Levi også fint :)

Her er noen navn jeg syntes er fine og endel kunne jeg vurdert om ikke vi skulle ha et norrønt navn uansett om vi ender opp med gutt eller jente. Levi, Luca, Johannes, Liam, Leander, Lodin, Elric, Emrik, Jonas, Jona, Aron, Theo, Even, Elias, Eliah, Jesper

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Back
Topp