guttenavn

det er endel navn som passer best til ulike dialekter, spesielt med eller uten skarre R... Jeg liker godt Marna, men høres ikke bra ut på min dialekt :(

Du som hadde lastet ned en app? Hvilken var det?

Excuse me- damn that autocorrect.
Den heter bare navneappen. Den kostet 12 kroner, men for meg var det viktig med en norskutviklet app. Den virker hvertfall ganske grei.

Den heter bare navneappen. Den kostet 12 kroner, men for meg var det viktig med en norskutviklet app. Den virker hvertfall ganske grei.
Finner ingen som heter det... App store- Apple?

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg sliter også med guttenavn. Jentenavn har vi mange vi liker begge to. Men guttenavn er så vanskelig. Men kanskje det ikke trenger å bli et problem :p

Nei, den er på android.. Ser ut som om det kun er andriod og windows den er utviklet til, når man ser på facebooksiden..

https://www.facebook.com/NavneAppen?filter=3
Ok, fant faktisk en annen til 7 kr. :) der fant jeg jaffal to navn jeg kanskje kanskje liker... Får høre med han. Hvorfor er det så vanskelig med guttenavn og ikke jentenavn? Hmmm

Jeg sliter også med guttenavn. Jentenavn har vi mange vi liker begge to. Men guttenavn er så vanskelig. Men kanskje det ikke trenger å bli et problem :p

Kan hende Han kommer med navnelapp? Det gjorde min faktisk :)

Ok, fant faktisk en annen til 7 kr. :) der fant jeg jaffal to navn jeg kanskje kanskje liker... Får høre med han. Hvorfor er det så vanskelig med guttenavn og ikke jentenavn? Hmmm

Med oss er guttenavn vanskelig for han er fast bestemt på ett og rikker seg ikke.

♡Overgangen feb/mars♡

Med oss er guttenavn vanskelig for han er fast bestemt på ett og rikker seg ikke.

♡Overgangen feb/mars♡
Haha å du er ikke enig?

Nope! Eller har strukket meg til at det er navn nr 2.. Men ingen navn jeg liker passer fremfor det! :(

♡Overgangen feb/mars♡
Å nei, den er kjip. :/ gå med på samme forbokstav :P Tror du det blir gutt?

Å nei, den er kjip. :/ gå med på samme forbokstav :P Tror du det blir gutt?

Er oppigjenkalling, og han er svæært bestemt at det blir det om det blir gutt!

Så lettere om det blir jente:p men like flott begge deler ofcourse:

Hadde skikkelig guttefølelse i starten, nå vet jeg faktisk ikke lenger

♡Overgangen feb/mars♡

Er oppigjenkalling, og han er svæært bestemt at det blir det om det blir gutt!

Så lettere om det blir jente:p men like flott begge deler ofcourse:

Hadde skikkelig guttefølelse i starten, nå vet jeg faktisk ikke lenger

♡Overgangen feb/mars♡
Vi skal også ha det, men heldigvis enige da. Om det ene navnet, men vil gjerne ha flere i tilfellet ungen ikke passer navnet liksom... Nei vanskelig!

Hvilket navn har du da?? lover å ikke kalle det rart.. Hahahaha

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Er det meg du spør? Til gutt har vi Amund :) der er vi egentlig ganske enige. Har også Audun, men vet det også blir brukt som et jentenavn :( Så da ble jeg litt trist. Men Amund eller Aamund har jeg mest vendt meg til nå. Er litt på Aune og Eilert :)

Hvilket navn har du da?? lover å ikke kalle det rart.. Hahahaha

Men du, jeg syns ikke dine navn var rare altså. Jeg mente det finnes rare navn der ute. Så mange rare haha!

Vi fikk jente sist, så hos oss er det omvendt. Sliter veldig med jentenavn... Eller dvs vi har hvert vårt navn som den andre ikke liker ;) jeg liker Hedvig, og han Luna.

Gutt er lettere da vi er enige om enten Anton, Georg eller Edwin :)

Er det meg du spør? Til gutt har vi Amund :) der er vi egentlig ganske enige. Har også Audun, men vet det også blir brukt som et jentenavn :( Så da ble jeg litt trist. Men Amund eller Aamund har jeg mest vendt meg til nå. Er litt på Aune og Eilert :)

Har aldri hørt Audun som jentenavn, så tror dere trygt kan gå for det :) Må jo være absolutt mest vanlig for gutter vel...

Men du, jeg syns ikke dine navn var rare altså. Jeg mente det finnes rare navn der ute. Så mange rare haha!

Hehe.. :D

Har aldri hørt Audun som jentenavn, så tror dere trygt kan gå for det :) Må jo være absolutt mest vanlig for gutter vel...

Heier mest på Amund tenker jeg ;)

Back
Topp