Guttenavn

Vår gutt heter Kevin James. Synes også Luca og Leon er nydelige navn. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Theodor eller Theo :)

Jeg liker enkle navn som er lette å skrive, si og ikke for vanskelig på engelsk. Gutten min heter Henrik

Får en gutt i mai, og eg helt blank på navn. Hvis dere ventet en gutt, hva ville dere valgt som navn??
Hvis vi får gutt neste gang også så blir det Marius:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Min gutt heter Olander <3 Liker også veldig godt Melvin, Albin, og Martinius. Linus er også veldig fint:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Mine gutter heter Sebastian og Jon-Erik :)

Jeg er helt forelska i navnet Ravn. Men gubben er totalt uenig så det får jeg ikke.
Ellers liker jeg Yrjar, Arion, Storm, Hauk, Alvar.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har vi en mai gutt som heter Olai :)
På lista hadde vi Olai, Gard, Peter og Emil..liker også Jakob, Jonas, Mikkel, Mio, Kasper, Kaspian, Martinius, Nataniel, Ask og Imre :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vår heter Andreas, men jeg liker også Sebastian, Kristoffer, Martinius, Thomas, Sverker(!!)

Vi kommer til å gå for Patrick hvis det blir gutt her. Liker veldig godt Caspian, Liam, Aron m.f.
Er tante til en Cassius så syntes det også er kult! :-)

Guttenavn er vanskelig.

Har funnet et jeg liker, som ikke er topp noen ting som helst, internasjonalt, uttales likt på alle språk, ikke inneholder æ ø eller å, ikke er bibelsk, OG som passer sammen med storesøster sitt navn og etternavn. Nå må jeg bare overbevise gubben. Han er litt ambivalent. Hehe. Men jeg får han nok på gli. Og jeg vil bruke ett slektsnavn fra mannen sin side, da vi liker oppkalling.

Jentenavn er mye lettere. Og jeg har flere alternativ jeg liker, hvis mannen skulle legge ned veto på noe av det. Hehe.
Jeg ble VELDIG nysgjerrig på navnet!?

Alexander eller Christian blir det hvis jeg får gutt neste gang. :)

Back
Topp