Guttenavn

Verdens fineste guttenavn er Magnus!

Min liste inneholder også:

Tobias
Kristian
Kristoffer
Olav
Håkon
Sigurd

Jenta vår...som vi trodde var gutt før OUL het Mikkel ❤️ om vi er så heldig å få en gutt senere blir navnet Mikkel.

Liker også:
Fabian
Julius
Vetle

William
Olav
Sindre
Håkon

Synes Håkon er så fint!!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Sebastian

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Liker godt mine gutters navn: Tobias, Casper og Sebastian:)
I tillegg liker jeg Theodor, Luca, Theo og Marcus...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gutten min heter Jonah, elsker det! Ellers så liker jeg Jonas, Theo, Leo, Luca, Filip, Kasper, Isak, Eliah, Oliver, Noah, Leon,, mm
Synes det er mye lettere med jentenavn :)
Ser du har heelt lik smak i navn som jeg har! Jonah har lenge vært et favorittnavn her, men turte ikke helt å velge det da det har en en engelsk uttale på en måte. Uttaler dere det DJonah eller JONAH rett ut?

Ser du har heelt lik smak i navn som jeg har! Jonah har lenge vært et favorittnavn her, men turte ikke helt å velge det da det har en en engelsk uttale på en måte. Uttaler dere det DJonah eller JONAH rett ut?

Vi sier Jonah rett ut :-) Veldig fornøyd med navnevalget, og så matcher det søstrene sine så fint :-)

Julian er nok favoritt navne til gutt :)

Jeg har en Lucas :P jeg ville egentlig han skulle hete Liam august eller nicklas ;) åå jeg er en smule forelsket i navnet Casper , Julian liker jeg å :P , vanskelig med navn ...håper du finner et navn du liker , Lykke til . :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Gutten min heter Jonah, elsker det! Ellers så liker jeg Jonas, Theo, Leo, Luca, Filip, Kasper, Isak, Eliah, Oliver, Noah, Leon,, mm
Synes det er mye lettere med jentenavn :)
Du har god smak :D jeg har en Leon og en Luca. ♥ og så har jeg en Mio da. Hadde jeg fått en gutt til hadde det blitt enten Jonathan eller Jonah! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Guttenavn er vanskelig.

Har funnet et jeg liker, som ikke er topp noen ting som helst, internasjonalt, uttales likt på alle språk, ikke inneholder æ ø eller å, ikke er bibelsk, OG som passer sammen med storesøster sitt navn og etternavn. Nå må jeg bare overbevise gubben. Han er litt ambivalent. Hehe. Men jeg får han nok på gli. Og jeg vil bruke ett slektsnavn fra mannen sin side, da vi liker oppkalling.

Jentenavn er mye lettere. Og jeg har flere alternativ jeg liker, hvis mannen skulle legge ned veto på noe av det. Hehe.

Mikkel eller Jacob om vi får gutt :)

August er fint også ❤️

Vår lillegutt som kommer i januar har fått navnet Brian Aleksander <3 (utales Brian på norsk og ikke amerikansk)
Ellers synes jeg Johannes er veldig fint :)

Back
Topp