Nå har jeg satt meg ned for å skrive dette innlegget sikkert 10 ganger,
men hver gang er det et vakkert barn her som tar oppmerksomheten min
Oskar ankom den 12. april, klokka 20.11. Han var ingen kraftkar, som storebror,
men, med sine 3545 gram og 49 cm er han altså helt perfekt, han også
Amming er et stort førstepri her, så derfor har vi "murt oss inne", og det har fungert!
Hurra for god ammeveiledning og hjelp på SiV, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Fødselen startet med vannavgang, vi dro på sykehuset på kvelden den 11., og hjem
igjen morgenen etter for å slappe av og se om det tok seg opp. Jaggu tok det seg opp!!
Med storebror var det igangsetting som tok noen dager, epidural og full pakke.
Denne gangen fikk jeg ikke tid til smertelindring i det hele tatt, og hadde det ikke
vært for min eksepsjonelt rolige og fantastiske mann, pluss en jordmor med stålkontroll,
tror jeg ikke dette hadde vært like greit. Nå, i ettertid, er jeg helt sikker på at om jeg skal
velge igjen, så velger jeg bort epidural, fotbøyler og mas, og føder på denne måten i stedet.
-Helt naturlig, med god støtte og hjelp. -Jeg hadde jo full kontroll på hva som skjedde
til en hver tid, og DET var virkelig gull verdt
Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere alle som har født siden jeg var inne her sist,
og så gleder jeg meg til å se gjennom alle de fantastiske bildene og innleggene om gulla
deres når vi kommer litt mer inn i rutiner
God påske til alle sammen 
Legger til bilde siden, for nå våkner vakkergutten min
men hver gang er det et vakkert barn her som tar oppmerksomheten min

Oskar ankom den 12. april, klokka 20.11. Han var ingen kraftkar, som storebror,
men, med sine 3545 gram og 49 cm er han altså helt perfekt, han også
Amming er et stort førstepri her, så derfor har vi "murt oss inne", og det har fungert!
Hurra for god ammeveiledning og hjelp på SiV, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Fødselen startet med vannavgang, vi dro på sykehuset på kvelden den 11., og hjem
igjen morgenen etter for å slappe av og se om det tok seg opp. Jaggu tok det seg opp!!
Med storebror var det igangsetting som tok noen dager, epidural og full pakke.
Denne gangen fikk jeg ikke tid til smertelindring i det hele tatt, og hadde det ikke
vært for min eksepsjonelt rolige og fantastiske mann, pluss en jordmor med stålkontroll,
tror jeg ikke dette hadde vært like greit. Nå, i ettertid, er jeg helt sikker på at om jeg skal
velge igjen, så velger jeg bort epidural, fotbøyler og mas, og føder på denne måten i stedet.
-Helt naturlig, med god støtte og hjelp. -Jeg hadde jo full kontroll på hva som skjedde
til en hver tid, og DET var virkelig gull verdt

Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere alle som har født siden jeg var inne her sist,
og så gleder jeg meg til å se gjennom alle de fantastiske bildene og innleggene om gulla
deres når vi kommer litt mer inn i rutiner

Legger til bilde siden, for nå våkner vakkergutten min