Gutten vår!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Nå har jeg satt meg ned for å skrive dette innlegget sikkert 10 ganger,
men hver gang er det et vakkert barn her som tar oppmerksomheten min :Heartred

Oskar ankom den 12. april, klokka 20.11. Han var ingen kraftkar, som storebror,
men, med sine 3545 gram og 49 cm er han altså helt perfekt, han også :)

Amming er et stort førstepri her, så derfor har vi "murt oss inne", og det har fungert!
Hurra for god ammeveiledning og hjelp på SiV, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Fødselen startet med vannavgang, vi dro på sykehuset på kvelden den 11., og hjem
igjen morgenen etter for å slappe av og se om det tok seg opp. Jaggu tok det seg opp!!

Med storebror var det igangsetting som tok noen dager, epidural og full pakke.
Denne gangen fikk jeg ikke tid til smertelindring i det hele tatt, og hadde det ikke
vært for min eksepsjonelt rolige og fantastiske mann, pluss en jordmor med stålkontroll,
tror jeg ikke dette hadde vært like greit. Nå, i ettertid, er jeg helt sikker på at om jeg skal
velge igjen, så velger jeg bort epidural, fotbøyler og mas, og føder på denne måten i stedet.
-Helt naturlig, med god støtte og hjelp. -Jeg hadde jo full kontroll på hva som skjedde
til en hver tid, og DET var virkelig gull verdt :smiley-bounce012

Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere alle som har født siden jeg var inne her sist,
og så gleder jeg meg til å se gjennom alle de fantastiske bildene og innleggene om gulla
deres når vi kommer litt mer inn i rutiner :) God påske til alle sammen :duckie

Legger til bilde siden, for nå våkner vakkergutten min :Heartbigred

Gratulerer

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer!! Så fantastisk :)

Gratulerer så mye :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye!! Har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått! Lykke til videre med amming og å kose deg med lillegutt!

Gratulerer så mye :)

Tusen takk :)
Ammingen går sakte, men sikkert fremover, og de siste to
dagene har han nesten konstant hengt i puppen.
Men men, sånn er det vel bare i begynnelsen :)

I går var vi tilogmed på middag hos svigermor, og overlevde
at halve slekta var innom der for å se nurket. Ganske hyggelig faktisk,
å slippe å invitere alle hjem til oss, men ha alle hos dem :)

Gratulerer sååå mye!
Har lurt veldig på når det skulle skje noe hos deg ;-)

Så bra du får til amminga! Hær går ikke amminga like fint for å si det sånn! Min lille gogutt er født med skeiv nese og får ikke til å puste godt nok inntil puppen så etter 10 dager med intens prøving og masse hyling og skriking gikk vi over til pumping og flaskenating :-) aner ikke hvor lenge jeg orker å pumpe, men skal gjøre det så lenge jeg føler jeg har overskudd til det :-)

Lurte også på en ting, siden du også bor i Sandefjord .. Hvilken helsestasjon har dere? Vi har Sandar :-)

Gratulerer sååå mye!
Har lurt veldig på når det skulle skje noe hos deg ;-)

Så bra du får til amminga! Hær går ikke amminga like fint for å si det sånn! Min lille gogutt er født med skeiv nese og får ikke til å puste godt nok inntil puppen så etter 10 dager med intens prøving og masse hyling og skriking gikk vi over til pumping og flaskenating :) aner ikke hvor lenge jeg orker å pumpe, men skal gjøre det så lenge jeg føler jeg har overskudd til det :)

Lurte også på en ting, siden du også bor i Sandefjord .. Hvilken helsestasjon har dere? Vi har Sandar :)

Tusen takk!! Så koselig å bli tenkt på :)

Hvis du ikke får til amminga, så lar du den være når du føler for det!
Jeg sleit meg nesten ut i 3 mnd med storebror, og var rimelig "kjørt" da min mann og jeg bare bestemte at nok er nok.
Hadde jeg visst da det jeg vet i dag, hadde jeg gitt meg lenge før, men helsestasjonen kjørte på
med amme-mas, så jeg følte jeg måtte pumpe og amme og pumpe mer og gi det lille jeg hadde på flaske.

Er veldig fint at det går så mye bedre med amminga her denne gangen, men jeg hadde ikke fortsatt for en hver pris :)

Vi hører også til Sandar! Har du fått noe innkalling enda?

Tusen takk!! Så koselig å bli tenkt på :)

Hvis du ikke får til amminga, så lar du den være når du føler for det!
Jeg sleit meg nesten ut i 3 mnd med storebror, og var rimelig "kjørt" da min mann og jeg bare bestemte at nok er nok.
Hadde jeg visst da det jeg vet i dag, hadde jeg gitt meg lenge før, men helsestasjonen kjørte på
med amme-mas, så jeg følte jeg måtte pumpe og amme og pumpe mer og gi det lille jeg hadde på flaske.

Er veldig fint at det går så mye bedre med amminga her denne gangen, men jeg hadde ikke fortsatt for en hver pris :)

Vi hører også til Sandar! Har du fått noe innkalling enda?

Så gøy! :-)
Jeg har hatt så utrolig mye overskudd hittil så har ikke vært noe problem med pumping, men begynner å bli litt lei allerede! Er så mye å huske på bare for å dra bort på middag :-)

ja, fikk hjemmebesøk da han var 10 dager gammel så da fikk vi innkalling til barselgruppe 9.mai og 6 ukerskontroll uka etter :-)

Back
Topp