guttemamma5
Glad i forumet
HEI! Gjør jeg dette riktig - prøver å lage dagbok?! 
Etter en stund på forumet, og 3 SA på under 2 år, tenkte jeg det kunne vært greit med egen dagbok. Bare for å lufte litt tanker
Jeg er mamma til 5 gutter. 5 ishockey gutter
Jeg skjønner ikke alltid HVORFOR, og hvordan - men jeg digger alt som har med de guttene å gjøre!
Det er MYE testosteron i huset. Det ligger hockeykøller og pucker OVERALT, og senest i dag ble det hengt opp en Connor Bedard ishockey drakt på veggen i stua - den passer ALDELES ikke inn der! En rød og orange drakt på den fine beige veggen min
Jeg kan bli sint, frustrert, trøtt og sliten - men jeg DIGGER det! Jeg er så stolt hockey mamma at det noen ganger er litt flaut!
Også har jeg en mann som av og til føles ut som en hockey gutt nummer 6. Han er så klart trener for gutta - og det var han som hang opp hockey drakten på stua
Når det er sagt - jeg er gravid igjen! Jeg er 7+2 i dag - og denne gangen kjenner jeg meg rolig, avslappet - og har 100% troa på at denne lille skapningen klorer seg fast!
Og til tross for at jeg elsker ishockey-gutta mine..... jeg lyver om jeg sier at jeg ikke håper på en jente! Jeg ønsker meg virkelig en jente
Jeg har derfor bestemt at vi IKKE skal vite skjønnet på ultralyd denne gangen. Jeg vet det er forferdelig å si høyt - men jeg TROR jeg blir litt skuffet om de sier det er en gutt. Og den følelsen vil jeg ikke ha!
Jeg vil heller vente til fødselen - da vet jeg at jeg blir overlykkelig uansett skjønn!

Håper ikke jeg blir dømt ned og under for å skrive dette
Nå skal jeg avgårde på første legetime!

Etter en stund på forumet, og 3 SA på under 2 år, tenkte jeg det kunne vært greit med egen dagbok. Bare for å lufte litt tanker
Jeg er mamma til 5 gutter. 5 ishockey gutter
Jeg skjønner ikke alltid HVORFOR, og hvordan - men jeg digger alt som har med de guttene å gjøre!Det er MYE testosteron i huset. Det ligger hockeykøller og pucker OVERALT, og senest i dag ble det hengt opp en Connor Bedard ishockey drakt på veggen i stua - den passer ALDELES ikke inn der! En rød og orange drakt på den fine beige veggen min
Jeg kan bli sint, frustrert, trøtt og sliten - men jeg DIGGER det! Jeg er så stolt hockey mamma at det noen ganger er litt flaut!Også har jeg en mann som av og til føles ut som en hockey gutt nummer 6. Han er så klart trener for gutta - og det var han som hang opp hockey drakten på stua
Når det er sagt - jeg er gravid igjen! Jeg er 7+2 i dag - og denne gangen kjenner jeg meg rolig, avslappet - og har 100% troa på at denne lille skapningen klorer seg fast!
Og til tross for at jeg elsker ishockey-gutta mine..... jeg lyver om jeg sier at jeg ikke håper på en jente! Jeg ønsker meg virkelig en jente

Jeg har derfor bestemt at vi IKKE skal vite skjønnet på ultralyd denne gangen. Jeg vet det er forferdelig å si høyt - men jeg TROR jeg blir litt skuffet om de sier det er en gutt. Og den følelsen vil jeg ikke ha!
Jeg vil heller vente til fødselen - da vet jeg at jeg blir overlykkelig uansett skjønn!

Håper ikke jeg blir dømt ned og under for å skrive dette

Nå skal jeg avgårde på første legetime!

nyter du barseltiden? Er alt bra med dere?