Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så fantastisk! Jeg har så lyst å holde meg til oul for å vite kjønnet men er så utålmodig og nysgjerrig så mye mulig jeg bestiller en kontroll for neste uke når jeg er mellom 14-15 for å finne kjønnetFikk vite I dag at vi får en gutt ♡ ingen tvil. Ellers så alt perfekt ut! Masse bevegelse mot slutten av undersøkelsen.
Vi var også litt vel utilmodige. I tillegg tenkte jeg at plutselig får de ikke sett det på oul. Ja, var på Sigrids ultra. Anbefaler virkelig dem! Var en fantastisk opplevelse.Å så fantastisk! Jeg har så lyst å holde meg til oul for å vite kjønnet men er så utålmodig og nysgjerrig så mye mulig jeg bestiller en kontroll for neste uke når jeg er mellom 14-15 for å finne kjønnet
Gratulerer!
Var du hos sigrids ultra?![]()
Hehe, jeg hadde også guttefølelse. Ingen barn fra førGratulerer med gutten
Jeg har en gutt og har på følelsen at det blir en til![]()
Veldig gøy! Nei, var privat. Skal på oul I midten av august.så gøy, har selv 2 gutter fra før. gutter er finevar dette oul eller en tidligere?
Fikk vite I dag at vi får en gutt ♡ ingen tvil. Ellers så alt perfekt ut! Masse bevegelse mot slutten av undersøkelsen.
13+4. Å? Det var rart. Vet om mange som har gått til ul så tidlig for å vite og det har alltid stemt. Men nå er jo dette privatHvor langt er du på vei? tok kjapp ul etter å ha vært innlagt med hyperemesis og da sa de at det var umulig og alt for tidlig (14+2 da).
13+4. Å? Det var rart. Vet om mange som har gått til ul så tidlig for å vite og det har alltid stemt. Men nå er jo dette privatdet står jo I uke for uke oversikten at kjønnet er synlig nå.
Ja, bare vi som er utilmodigeJa var det jeg mente at står også.... jaja, får smøre meg med tålmodighet noen uker til![]()