Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg også, har gått der hele tiden!Vi var også litt vel utilmodige. I tillegg tenkte jeg at plutselig får de ikke sett det på oul. Ja, var på Sigrids ultra. Anbefaler virkelig dem! Var en fantastisk opplevelse.
Hun var helt sikkerJa jeg også, har gått der hele tiden!Var det Sigrid som var der også eller er hun fortsatt på ferie?
Sa hun at hun trur det var gutt eller var hun temmelig sikker?![]()
Så kjekt! Jeg skal prøve å få bestilt time i starten av neste uke! 14+0 på mandagHun var helt sikkersa det flere ganger I løper av undersøkelsen. Nei, var hun andre.
Ba du forresten om å få vite kjønnet da?Hun var helt sikkersa det flere ganger I løper av undersøkelsen. Nei, var hun andre.
Nei, hun spurte om hva vi ønsket med undersøkelsen, og jeg sa det var for å se at alt var bra. Mistet 13+1 for 5 år siden, så var viktig for meg å se liv. Hun spurte om jeg ville vite kjønn hvis hun så detBa du forresten om å få vite kjønnet da?![]()
Jeg var 13+3Hvor mange uker på veg var du da de kunne fastslå kjønnet?
Ikke lenge til august daJeg var også hos Sigrids ultra for to uker siden, men for tidlig å se kjønn daHun er veldig flink og behagelig, var hos henne to ganger sist jeg var gravid, plusd at det var henne vi fikk på oul på Sus også, men hun jobber ikke der mer nå.
Jeg venter nok til oul i slutten av august nå, leeenge, skulle gjerne hatt ul hver uke, hehe![]()
StemmerNei, hun spurte om hva vi ønsket med undersøkelsen, og jeg sa det var for å se at alt var bra. Mistet 13+1 for 5 år siden, så var viktig for meg å se liv. Hun spurte om jeg ville vite kjønn hvis hun så det![]()
Ganske fantastisk! 14+0 får du helt sikkert vite kjønnetStemmerjeg har alltid vært hos Sigrid, men hun har ferie nå, så var hos hun andre sist (synd at jeg ikke husker navnet..) og hun var også veldig flink. Spurte meg også hva jeg ville vite og da sa jeg alt som gikk an å se i nå 11+2. Da så hun på magesekken, hjernen, nyrene, blære, hjerte, ryggrad, nakkefold, kroppen og hodet, lungene, rett og slett nesten alt! Jeg ble veldig imponert i allfall! Regner med hun spør om jeg vil vite kjønnet neste gang, hvis hun er der da men trur det er Sigrid. Da skal jeg selvfølgelig det! Er 14+0 da så fall
![]()
Åh kjenner at gleden over at jeg snart forhåpentligvis skal få vite kjønnet til den lille er stor! Helt utrolig å få kunne vite det tidligGanske fantastisk! 14+0 får du helt sikkert vite kjønnetgleder meg til å høre!
Hehe, blir spennende da! Er det I morgen du skal? Håper alt er bra med den lille!Åh kjenner at gleden over at jeg snart forhåpentligvis skal få vite kjønnet til den lille er stor! Helt utrolig å få kunne vite det tidlig
Hadde i starten veldig magefølelse for at det er jente + kinesisk kart sa det også. Men i følge symptomene + ringtesten sier det at det er gutt
Har helt mistet magefølelsen nå
Blir like glad uansett og blir ikke mer eller mindre lykkelig over hvilket kjønn det er![]()
AbsoluttHehe, blir spennende da! Er det I morgen du skal? Håper alt er bra med den lille!