Gutte følelse/ jentefølelse

Jepp, jentefølelse her! Hadde ekstremt følelse på gutt sist jeg testet positivt (det ble kjemisk). Følelsen for jente er ikke like sterk denne gangen som for gutt da, men den er der.

Med min første hadde jeg guttefølelse, det ble jente. Med min andre hadde jeg jentefølelse, men tippa gutt siden jeg hadde blitt lurt før, det ble gutt. :-P Til nå har jeg kun sett på jentenavn, så da blir det kanskje en gutt til???? :-P :-D

Veldig usikker faktisk , den ene dagen føler jeg det er jente og den andre dagen gutt :p

samboer sier konstant "han". så ingen tvil om hva han ønsker seg. jeg derimot har ingen dragning mot noen av delene.

Med første trodde jeg det var gutt - det viste seg å være jente. Med nummer to trodde jeg var en jente - men det var en gutt:-)

Denne gangen har jeg guttefølelsen igjen ! Men min intuisjon er jo skakk kjørt da:-)

Har følelse på gutt. Men det følte jeg lenge med blivende storesøster å :p Far ønsker gutt, men tar han stadig i å si "henne" når nurket blir snakka om. Så kanskje det er ett tegn :) Ønsker gjerne en tulle til. Men også gøy med en av hver :D

Har en følelse på gutt :) blir spennende å se! Blir glad uansett hva som lurer seg i magen ;)

Jeg har en guttefølelse. Sier også "han" hele tiden, uten å tenke meg om :P
Håper selv jeg får en jente, siden jeg er oppvokst med 5 brødre og har alltid hatt lyst på en lillesøster :P men er ikke noe jeg stresser med ennå. Dette er mitt første barn, så om ikke dette er en jente så kanskje en av de neste blir det ;) Er fornøyd uansett om jeg får en gutt eller en jente :)

Aner ikke :-D

Har følelse på gutt, men kjæresten tror det er jente ;) så blir lange uker frem til vi får vite kjønnet.

Ingen følelse på noen av delene enda....forrige gang fikk jeg skikkelig jentefølelse i uke 13-14 å det viste seg å stemme :-)

Guttefølelse ☺ har en av hver fra før.

Ingen følelse åt varken det ene eller det andre.. För jeg ble gravid trodde jeg gutt.. Har en av var fra för å har inga preferenser på hva jeg ønsker meg. : )

Back
Topp