Gutta mine prater sammen..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
- Pappa skal bort en tur i dag, blir borte en stund, men så kommer han tilbake..
- pa..pa..

[:(]Å jeg gruer meg sånn til i morgen tidlig når lillemann våkner og spør etter pappa[:(][:(][:(]

åååå....takar liten da!![:(]
men det går nok bra skal du se!! [;)]

Du vet at du kommer til å få en gutt neste gang også???  viss han hadde lært mamma først, så hadde nestemann blitt jente! [:D]

åååå? da må jeg printe: MAMAMAMAMAMAMAMAMA inn i hodet til mathias.. *hihi ønsker meg ei jente og jeg*

Hehehe....ja her er det skikkelig propaganda...mamamamamamamama!!!!
...men egentlig så er det ikke så nøye da..har jo en av hvar..hehehe

ORIGINAL: Chill24

Du vet at du kommer til å få en gutt neste gang også???  viss han hadde lært mamma først, så hadde nestemann blitt jente! [:D]

hihi - det tror jeg ikke på - 50% av alle kjerringråd tilsa at JR var jente[8D]

Så trist at han reiser nå da.
Håper tiden går fort til han kommer hjem.
Når kommer han hjem igjen???

Reiste i dag - kommer igjen torsdag om to uker[:(]

ORIGINAL: mamma_20

åååå? da må jeg printe: MAMAMAMAMAMAMAMAMA inn i hodet til mathias.. *hihi ønsker meg ei jente og jeg* [;)]

signerer.... [:D]

men mest av alt ønsker jeg meg tvillinger og.. [:D]

ORIGINAL: hilly

ORIGINAL: mamma_20

åååå? da må jeg printe: MAMAMAMAMAMAMAMAMA inn i hodet til mathias.. *hihi ønsker meg ei jente og jeg* [;)]

signerer.... [:D]

men mest av alt ønsker jeg meg tvillinger og.. [:D]

Da er vi to..

Jeg ønsker meg en av hver jeg.. eller to jenter[;)] - men blir ikke lei meg om jeg får en gutt til, altså[:D]

Hmmm...Vært motsatt her da...[8|][:)]
Skulle kanksje da isåfall ha vært omvendt på de to siste...
Sa Rikke pappa først!?[8|][:)]

ORIGINAL: Star83

Hmmm...Vært motsatt her da...[8|][:)]
Skulle kanksje da isåfall ha vært omvendt på de to siste...
Sa Rikke pappa først!?[8|][:)]

Stilig!!
Blir med deg og blir kjerringa mot strømmen jeg også[:D]

Og - Grattis med 5000 innlegg[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

- Pappa skal bort en tur i dag, blir borte en stund, men så kommer han tilbake..
- pa..pa..

[:(]Å jeg gruer meg sånn til i morgen tidlig når lillemann våkner og spør etter pappa[:(][:(][:(]

Huff - han har prata om bapapa pappa ba pa pa papapa i to timer nå.. klarer ikke å forstå at ikke pappa kommer når han spør etter han[:(][:(][:(]
Og mamma savner pappa også[:(]

- pa..pa..

Huff - han har prata om bapapa pappa ba pa pa papapa i to timer nå.. klarer ikke å forstå at ikke pappa kommer når han spør etter han[:(][:(][:(]

Håper der er bedre med dere i dag!!![:)]

ORIGINAL: Star83

- pa..pa..

Håper der er bedre med dere i dag!!![:)]

Litt - kansje.. Lillemann spør fortsatt etter pappa, og mamma'n savner han også veldig - men vi må jo bare takle det i 11-12 dager til[8|]

Uff...Kjedelig...Glad jeg slipper det!!![;)]
Sterk er du som holder ut!!!Og lillegutt...[;)]

Back
Topp