Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chill24
åååå....takar liten da!![:(]
men det går nok bra skal du se!! [;)]
Du vet at du kommer til å få en gutt neste gang også??? viss han hadde lært mamma først, så hadde nestemann blitt jente! [:D]
ORIGINAL: mamma_20
ORIGINAL: hilly
ORIGINAL: mamma_20
åååå? da må jeg printe: MAMAMAMAMAMAMAMAMA inn i hodet til mathias.. *hihi ønsker meg ei jente og jeg* [;)]
signerer.... [:D]
men mest av alt ønsker jeg meg tvillinger og.. [:D]
Du vet at du kommer til å få en gutt neste gang også??? viss han hadde lært mamma først, så hadde nestemann blitt jente! [:D]
ORIGINAL: Star83
Hmmm...Vært motsatt her da...[8|][:)]
Skulle kanksje da isåfall ha vært omvendt på de to siste...
Sa Rikke pappa først!?[8|][:)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~
- Pappa skal bort en tur i dag, blir borte en stund, men så kommer han tilbake..
- pa..pa..
[:(]Å jeg gruer meg sånn til i morgen tidlig når lillemann våkner og spør etter pappa[:(][:(][:(]
- Pappa skal bort en tur i dag, blir borte en stund, men så kommer han tilbake..
- pa..pa..
[:(]Å jeg gruer meg sånn til i morgen tidlig når lillemann våkner og spør etter pappa[:(][:(][:(]
Huff - han har prata om bapapa pappa ba pa pa papapa i to timer nå.. klarer ikke å forstå at ikke pappa kommer når han spør etter han[:(][:(][:(]
Og mamma savner pappa også[:(]
ORIGINAL: Star83
- pa..pa..
Huff - han har prata om bapapa pappa ba pa pa papapa i to timer nå.. klarer ikke å forstå at ikke pappa kommer når han spør etter han[:(][:(][:(]
Og mamma savner pappa også[:(]
Håper der er bedre med dere i dag!!![:)]