Gutt, jente, tvillinger..?

Jeg vet det bare er en. Ut ifra min mors kjerringråd om befruktning mot tidspunktet for eggløsning, så tror jeg jente. :)
 
Jeg vet at det er bare en, men kjønn har jeg ingen følelse av. Jeg må innrømme at jeg håper litt på jente! Vi har en gutt fra før, og han har tre søskenbarn som også er gutter :happy:
Får vi en gutt til så er han selvfølgelig også hjertelig velkommen :Heartblue
 
Her var det bare en ;) har litt følelse på jente, men får se på ultralyd i uke 14, håper jeg :)
 
Har to gutter fra før, og er helt overbevist om at det er jente denne gangen. Men vet ikke om det er ønsketenkning og at jeg har overbevist meg selv :hilarious: helt sikkert gutt. Har forøvrig ingen tro på magefølelsen :troll: Kan fort være tvillinger også, men da tror jeg at jeg kommer til å besvime :facepalm::dead:
 
Magefølelsen sier gutt, men håper kanskje det er en jente. Er det tvillinger blir jeg glad - for ønsker meg to barn, men vil helst være så lite gravid som mulig :smiley-angelic002
 
Legen som satt inn blastoen sa at "dette blir lillebror", mannen tror det er gutt, men jeg føler litt det er en jente til. Men sist var jeg sikker på det var gutt og da var det jente, så mine gjetteevner er ikke de beste. Mannen hadde i øvrig rett sist da.

Men, er jo ganske gode odds for å gjette riktig;)

Begge deler er uansett velkomment:)
 
Ved graviditeten med datteren min så hadde jeg så sykt feelingen på at det var jente, drømte til og med at kg skulle få en datter. Denne gangen har jeg en stor magefølelse på gutt, så blir veldig spennende :rolleyes:
 
Har ikke noen stor formening, men har ei jente fra før. Hadde kanskje vært moro med en gutt, men begge deler er velkommen... :happy:
 
Jeg har seriøst ingen magefølelse på kjønn, nei:laughing001 og tvillinger regner jeg virkelig ikke med, ingen i slekta mi som har det. Jeg ønsker meg begge kjønn, plusser og minuser med begge. Hadde vært gøy med gutt siden vi har en jente fra før. Men da må han gå i fifty shades of rosa etter søstra halve livet:laughing002 blir det jente kan hun bruke alt av klær etter søstra og kun kan kanskje få mer til felles med storesøster. Men da blir det jo bare jenter ;)
 
Vet at det bare er én. Tror og håper på gutt i første omgang siden vi har guttenavnet klart, men familiene våre tror det blir ei jente. Blir glad for begge deler:Heartred
 
Blir ikke enig med meg selv:hilarious: er flere i familien som sier at de tror det er tvillinger, men jeg har ingen følelse hverken for eller imot. Og jeg ombestemmer meg daglig når det kommer til kjønn. Har en av hver fra før:)
 
Har fått bekreftet at det er én, og det synes jeg er veldig greit - tror ikke livmorhalsen min hadde tålt to, den slet nok med én sist :nailbiting: Jeg har et lite håp om jente, men har ingen magefølelse i det hele tatt. Det hadde jeg ikke sist heller, da ble det en gutt.
 
Jeg tror det blir gutt denne gangen basert på «eggløsningsteori». Blir spennende å se!
 
Tror det blir jente, men ble jente når jeg var sikker på gutt sist. På min side av familien har alle tippet gutt, og de hadde rett sist de tippet:happy: Blir spennende å se hvem som har rett denne gangen!
 
Magefølelsen sier jente, men en spådame sa en gang at jeg ville få to gutter med noen års mellomrom.. Så vi får se :laughing001
 
Back
Topp