Gutt, jente, tvillinger..?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Har du noen magefølelse på hva som gjemmer seg der inne? :dummy1::dummy:

Jeg gjetter jente denne gang, siden jeg er blitt så innmari hormonell. :blackeye: Ellers er tanken om tvillinger også innom magefølelsen.

spennende å se til slutt om vi hadde rett:woot:
 
Samme som deg faktisk ;) meen er det tvillinger tror jeg at jeg blir litt ekstra stressa siden vi har 3 barn fra før :p
 
Samme som deg faktisk ;) meen er det tvillinger tror jeg at jeg blir litt ekstra stressa siden vi har 3 barn fra før :p

samme her :wacky: 3 fra før.
Men, har plass nok. Både i bilen og huset -om det skulle gjemme seg to der inne.
 
Tipper gutt. Tror ikke mannens familie produserer noe annet :hilarious: Vet det bare er en!
 
Tipper gutt siden svangerskapet har vært så ulikt forrige gang ;)
 
Ingen magefølelse, men tipper på gutt igjen :) alltid sett for meg å være gutte-mamma, så håper på gutt, selv om andre alternativet også er kjært velkommen :happy:
 
samme her :wacky: 3 fra før.
Men, har plass nok. Både i bilen og huset -om det skulle gjemme seg to der inne.
Deilig å ha plass da! Vi måtte nok ha flyttete da og det tillater ikke økonomien i disse dager! Krysser fingrene for 1 :nailbiting:
 
Jeg og samboeren tipper at det er en gutt, alle våre nærmeste tipper at det blir en jente. :cat: Så nå er jeg veldig spent på hvem av oss som hadde rett. :hilarious:
 
Har en følelse av at det er en jente foreløpig.. Sist fikk jeg nærmest en åpenbaring rundt uke 17, så veldig spent på om det skjer igjen :wacky: Plutselig var jeg bare 100% sikker på at det var en gutt, og det var det jo også :happy:
 
Viste det var gutt med første og andre.
Med tredje fikk jeg ikke bestemt meg, og da var det gutt og jente. Denne gangen vet jeg faktisk ikke. Føler mest på gutt, men sveiper innom jente også. Og jeg har sjekket at det bare er en. :D
 
Ønske jente nå da nr 1 er gutt. Men følelsen sir gutt da det er veldig likt sist gang. Begge er selvfølgelig velkommen :love017 Har og vært innom tanken på tvillinger da det er det over alt i familien min og siden jeg merket graviditeten så tidlig på kroppen. Har egentlig slått tanken på tvillinger fra meg da det ikke har vært noe særlig sterkere symptomer som tyder på det en bare en per nå. Veldig spent
 
Er ganske sikker på at det blir gutt :happy: Blir veldig overrasket om det blir jente, og helt sjokkert om det er to der xsmile9
 
Har en av hver fra før, og svangerskapet så langt min er om jenten! Blir spennende å se.
 
Magefølelsen så langt er jente - blir spennende å se om det endrer seg og om magefølelsen til slutt stemmer :happy:
Ingen magefølelse for tvillinger - så her er det nok en :happy::happy:

Mest av alt håper eg det er en terminspire :happy::happy:
 
Jeg var lenge overbevist om at det var gutt, og alle som vet gjetter gutt, men jeg føler jeg har veldig milde symptomer så begynner å bli litt usikker xsmile6 og er ennå lenge til vi får vite :facepalm:
 
Veldig usikker egentlig. Symptom messig så er det veldig likt da jeg fikk jenta mi. Da kasta jeg ikke opp før etter uke 12. Mens med de to guttene så var det oppkast i 9 mnd. Men jeg vet ikke. Har ingen magefølelse enda.
 
Jeg har på følelsen at det er jente, men tror det er gutt om det gir mening :p Håper ikke det betyr tvillinger. Det hadde passet veldig dårlig på alle mulige måter..
 
Vet det bare er en, og tror det er en gutt. Men jeg har tatt feil før :joyful:
 
Back
Topp