Gutt eller jente?

Sniker litt her inne (satser på oktoberspire )
Her er litt statistikk til deg @Lillafrosk
Vis vedlegget 348023

Håper du kommer inn her etterhvert ♥️
Takk! Blir glad for frisk baby uansett, men forrige skulle jo være gutt i følge UL og sånt, så føler meg litt snytt for et guttebarn x)
 
Jeg har et lite håp om jente da minste her er jente og de to eldste er gutter, samt at jeg alltid skulle ønske selv jeg hadde en søster :rolleyes: Men så klart, kjønn har ingen betydning sånn sett, håper bare barnet er frisk :love7
 
Magefølelsen sier at dette blir en gutt. Har en av hver, og hadde ingen symptomer med storebror, har heller ingen symptomer nå. Mye mer med lillemor...!

Hadde vært praktisk med jente, siden lillemor blir 2 år i mars.
 
Jo det har noe å si.. :) kan bare bruges hvis det er samme far for det sies at mange menn har flere sædceller av samme kjønn.. noen har faktisk bare jenteceller og gutteceller

Ikke sant :) Men får se, spiller jo sånn sett ingen rolle.. Men blir å fortsette å få unger til jeg får MINST én gutt :p
 
Kom til å tenke på denne her, for Ladycomp'n viste størst sjans for jente denne mnd:joyful: Blir spennende å se:rolleyes: Skal bestille meg UL i uke 13 hos Lundring, for å ha en organrettet UL og for å se kjønn:happy119

20210128_070645.jpg
 
Tror gutt egentlig, av den enkle grunn at alle rundt meg får jenter og hvis verdensbalansen skal opprettholdes, så må jo nesten noen av oss få gutt snart :hilarious:
 
Jeg har en gutt og en jente fra før, så for meg er det egentlig det samme hva det blir. Jeg har ingen spesiell magefølelse enda. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med gutten, mens jeg var en del kvalm med jenta, så jeg venter spent på å se om jeg blir kvalm etterhvert denne gangen. Er ikke kvalm enda, men er bare 5+6 enda. Mannen ønsker seg gutt, da han kun er pappa til jenta vår. Sønnen min ønsker seg også en lillebror. Dattera kunne nok tenke seg en lillesøster, men tror nok hun blir fornøyd med en lillebror også, da bestevenninnen hennes fikk en lillebror for et års tid siden og hun har misunt henne.
 
Eg håpar jo litt på jente sidan eg har to guttar frå før:angelic: Enn så lenge kjennes det heilt likt ut som dei to andre graviditetane, så viss det er ein indikator er det gutt nr.3 :) Me brukte litt tid på "produksjonen" denne tredje gongen, så eg kjenner at gleden over å faktisk bli gravid igjen veg tyngst❤️ Me vil ikkje vita kjønn, så det blir ekstra spennande ved fødsel:dummy::dummy1:
 
Har en gutt fra før og har en liten følelse på jente denne gangen (hvis vi kommer i mål).
Egentlig av den enkle grunn av at vi hadde sex tre/fire dager før eggløsning og jeg har hørt at jentesædcellene er mer utholdende enn guttene. Hadde vært gøy med en av hver, men blir selvsagt kjempeglad bare det kommer en frisk unge uansett hvilket kjønn hen har.
 
Har 2 gutter fra før og tror det blir en siste gutt nå. Hadde vært gøy med en lillesøster siden vi ikke har opplevd det, samtidig ville det vært veldig fint for guttene også med en lillebror. Ser bare allerede hvor nær de her. Minste er 1 år. Jeg selv har vokst opp med bror og søster, og vært veldig close med broren min og er det fortsatt, men samtidig har jeg nok mer til felles med lillesøstra mi. Derfor jeg tenker det er samme om det blir 3 gutten nå:)
 
Ingen magefølelse enda, men mannen er allerede overbevist om at det blir gutt nr 3 ;)
Hadde vært fint med en jente siden jeg har to gutter fra før, men blir like glad om det blir gutt denne gangen også. Det har jeg jo god erfaring med fra før :D
 
Ingen følelse enn så lenge. Føler meg faktisk fortsatt ganske tom. Men håper det er liv da. De to forrige var jenter, så forventer egentlig enda en jente. Men bryr meg ikke så mye, har navn klart uansett
 
Har begynt å lene meg litt mer mot guttefølelse. Kjente i alle fall litt på det i dag :p
Med første hadde jeg jentefølelse - ble jente. Andre hadde jeg ingen spesiell følelse.. fikk vite gutt, men ble jente.
Nå.. føler jeg kaaaanskje at det kan bli gutt. Men vet ikke om det er fordi det er det jeg håper litt på, eller fordi magefølelsen sier det :p
 
Lurer litt på jente, da hcg er såppas høy. Hadde nesten 5000 på starten av uke 5.
Gubben har ei søster, og hans far igjen har mange søstre. Blir glad uansett kjønn da:happy:
 
Har ingen magefølelse på kjønn enda, har to gutter fra før. Var ikke spesielt kvalm i de svangerskapene, og nå er jeg nesten sengeliggende pga kvalmen, såå håper jo litt på å få ei lita jente nå da :dummy1: men er egentlig bare glad for å være gravid, ønsket meg en baby til såå lenge nå :rolleyes:
 
Må legge til at jeg i starten av januar drømte at jeg fikk en jente i oktober. Så dette må jo bare bli en jente til :hilarious:
 
Aner ikke her, men har hele tiden tenkt det blir gutt. Og det er først og fremst fordi det er så mange jentebabyer som fødes rundt meg, så tenker liksom at sannsynligheten taler for gutt :D men uansett så er det like velkomment og jeg er kjempespent:Heartpink
 
Back
Topp