Gutt eller jente?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Har du begynt å få noe magefølelse på hva du venter?
Skal du vite kjønnet?
Har du et kjønn du håper bittelitt på at det er? :P

Har ingen magefølelse enda - tenkte få vite gjennom NIPT.
Håper litt på at det er min tur å få gutt, da jeg har to jenter fra før - men blir glad uansett. Vil bare ha baby ♥️

Har ingen følelse enda, men ett lite knippe håp om jente da jeg har gutt fra før :) men så lenge baby er frisk så er jeg glad :D

Jeg har heller ingen anelse hva det kan være, vil også bare ha en frisk baby. Gutt eller jente spiller ingen rolle :dummy: :dummy1: ❤️

Jeg har ikke noe anelse! For meg er det akkurat det samme, jeg ser mye positivt ved begge kjønn. Men samboeren har snakket ofte om en gutt :rolleyes: men barnet er nok like høyt elsket uansett hva det er :love7

Har ikke noen magefølelse ennå men håper på gutt har to jenter men blir glad uansett hva det blir. Jeg vil vite det

Har ikke noen magefølelse ennå, blir uansett kjønn, bare vi får en frisk baby:love7 meeen har et liiite håpe om ei jente:dummy1: Har to av hver, men ikke fått ei lita tulle på 11 år og har SÅ lyst å shoppe RÅSA denne gang:Heartpink

Har en følelse av at det er en gutt, men så lenge babyen er frisk er det det viktigste. Kommer til å finne ut av kjønn når vi har mulighet :)

Føler det blir jente. Har to fra før, så er nok litt påvirket av at jeg vet det statistisk er 75% sjanse for jente denne gangen også:)

Føler det blir jente. Har to fra før, så er nok litt påvirket av at jeg vet det statistisk er 75% sjanse for jente denne gangen også:)

Kan jeg spørre hvilken statistikk? :)
(Jeg bare liker tall)

Jeg har ingen følelse på kjønn ennå. Har en av hver fra før, så spiller egentlig ingen rolle. Har muligens et litt sterkere ønske om jente, men det varierer egentlig fra dag til dag hva jeg heller mot. Yngste er gutt, så tenker han kunne fått glede av en bror :)
Vi har villet vite kjønn så tidlig som mulig på de andre to, men har litt lyst til å ikke vite denne gangen. Må høre med mannen om vi skal prøve å styre nysgjerrigheten denne gangen :p

Ingen følelse, og ønsker begge deler like sterkt. Jeg har litt lyst å ikke vite kjønn før fødselen, men mannen vil vite det. Blir nok til at vi får vite det da på OUL.

Kan jeg spørre hvilken statistikk? :)
(Jeg bare liker tall)

Kan ikke henvise til en forskningsartikkel her altså. Dette med akkurat 75% for samme kjønn hvis man feks har to jenter fra før har jeg bare hørt flere ganger fra forskjellige hold. Men et lite Google søk viste ihvertfall at ssb er enig med meg om at sannsynligheten for ny jente er større enn sjansen for å få en gutt denne gangen:) Så får tiden vise hva det blir:)

Vedlegg

• 20210206_151537.jpg
    20210206_151537.jpg
    37,1 KB · Visninger: 34
Har hatt guttefølelse en god stund.
Husets lillesøster er glad i å høre på musikk når hun skal sove, og flere dager på rad før positiv test var det alltid Lillebrors vise som ble spilt først....
Men skal og sies at jeg har hatt guttefølelse med begge jentene :laughing002 med storesøster var vi begge så sikker på gutt at vi tvilte litt på ultralyd bildene.

Ja, men, det kan jo være interessant! :p

Joda, for all del. Vet at statistikk tilsier større sjans for samme kjønn om man har to eller fler av det kjønnet.

Kan ikke henvise til en forskningsartikkel her altså. Dette med akkurat 75% for samme kjønn hvis man feks har to jenter fra før har jeg bare hørt flere ganger fra forskjellige hold. Men et lite Google søk viste ihvertfall at ssb er enig med meg om at sannsynligheten for ny jente er større enn sjansen for å få en gutt denne gangen:) Så får tiden vise hva det blir:)

Føøøkk. Haha, men mine har forskjellige fedre, har sikkert noe å si

Jeg har ingen følelse, håper absolutt mest på jente. For forloveden spiller det ingen rolle (han har en datter fra før, 8år).

Jeg vil vite kjønn så fort som mulig.

Men med tanke på at min storebror ble skadet under fødsel (sykehusets feil), og min lillebror ble født med hjerneskade, er det viktigste et friskt barn.

Håper helt ærlig på tvillinger, en av hvert kjønn, men det er lite sannsynlig så prøver å legge det ønsket til side.

Sniker litt her inne (satser på oktoberspire )
Her er litt statistikk til deg @Lillafrosk
received_1399669826870191.jpeg

Back
Topp