Gutt eller jente?

Har ingen aning! Først følte jeg gutt, så jente, og nå har jeg ingen følelse på hvilket kjønn det kan være‍. Søkt meg opp på symptomer osv mtp kjønn, men blir ikke klokere, haha (det er mitt første)

Magefølelsen min sier gutt. Har også drømt mye om at jeg får en gutt, mens alle rundt meg tror det er en jente (samboer også :joyful:)

Tror gutt, men synes det er kjempevanskelig å finne navn! Har flere jentenavn som er aktuell, men guttenavn var vanskelig :rolleyes:

Tror gutt, men synes det er kjempevanskelig å finne navn! Har flere jentenavn som er aktuell, men guttenavn var vanskelig :rolleyes:
Samme her! Vi satt i går for å prøve å finne noen guttenavn som vi liker, mens jentenavnet har vi allerede klart :rolleyes:

Følelsen sier jente, men den frosken vi så på TUL lignet mest på en gutt, hahaha :hilarious:

Tror det er jente, mye pga det er det kinesisk fødselskart og ringtesten siet :p

Magefølelsen sier jente

Med to gutter fra før, vil eg tro gutt. Innimellom tror eg jente, men det er vanskelig å si om det er magefølelse eller ønske som jente :p

Ombestemmer meg daglig:hilarious: har en av hver fra før:)
Samme her. Bare jeg har tre gutter og ei jente fra før. Tror gutt. Samtidig så har jeg aldri vært så tappet for energi eller vært så kvalm og hatt hodeverk fra så tidlig i noen svangerskap. Så dermed tenker jeg at det kan være jente. Blir gaaaal av dette. Og nysgjerrig. Samtidig som jeg ikke vet om jeg vil vite kjønn engang. :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops: Blir ikke klok på meg selv. :hilarious:

Magefølelsen sier gutt, men håper litt på jente. Aldri vært gravid før, så har ingenting å sammenligne med.

Har ingen ide! Tar meg selv i å si henne om den i magen, men om det faktisk blir en jente er jeg veldig spent på! Sambo drømmer om en gutt, men jeg er ikke så nøye på det

Back
Topp