Gutt eller jente?

Sist trodde jeg det skulle bli en jente, men fikk en gutt. Vet ikke helt nå, meeen tipper kanskje det blir en gutt igjen :dummy:

Ingen magefølelse i det hele tatt, tror jeg blir like overrasket uansett hva det blir :hilarious:

Denne gangen har jeg faktisk null magefølelse.

Ønsker meg sterkt en fjerde gutt, men har virkelig null magefølelse. :D

Jeg har en følelse på gutt mens samboer er overbevist om at det er jente nummer 3 :p

Jeg tror jente, men er vel mest for at de første ukene har vært veldig annerledes enn sist svangerskap med gutt. :)

Jeg er egentlig overbevist om at det er en gutt :hilarious::Heartblue Muligens fordi jeg har navnet klart og har sååå lyst til å bruke det:joyful: Men jeg blir selvfølgelig glad uansett kjønn:love7

Jeg har av en eller annen grunn en følelse av at vi skal få en jente, kanskje fordi formen er så veldig forskjellige fra da jeg var gravid første gang og det kom en gutt ut, men det kan den sikkert være uansett. Usikker på om jeg vil vite det denne gangen eller la det være en overraskelse som sist. Hva tenker dere andre? Noen som ikke ønsker å vite det?

Jeg har av en eller annen grunn en følelse av at vi skal få en jente, kanskje fordi formen er så veldig forskjellige fra da jeg var gravid første gang og det kom en gutt ut, men det kan den sikkert være uansett. Usikker på om jeg vil vite det denne gangen eller la det være en overraskelse som sist. Hva tenker dere andre? Noen som ikke ønsker å vite det?
Har vurdert å ikke vite, men kommer nok til å gjøre det for barnas skyld. Har også en av hver fra før og de har begge et ønske ang kjønn. En av de kommer til å bli litt skuffet, så tenker at det er fint at de får vite det tidlig:)

jeg sa til jordmor før tul at alt var så annerledes denne gangen og at jeg følte meg dårligere. At jeg trudde det var jente pga det. Da sa hun at de fleste er dårligere i første trimester når de har barn fra før for man bruker mye energi på barna man alt har :)

Jeg klarer ikke å vente helt til barnet er født med å få vite kjønn det blir altfor lenge å vente! Hvordan syns du det var forrige gang da du ikke ville vite?

Jeg klarer ikke å vente helt til barnet er født med å få vite kjønn det blir altfor lenge å vente! Hvordan syns du det var forrige gang da du ikke ville vite?

Jeg likte det veldig godt. Syntes det var gøy og spennende å gå og glede meg til å finne det ut og følte at min forestilling om hvem barnet var og forventninger til fremtiden ble holdt mer åpne på en måte. Og så slapp vi å få veldig mange babyblå eller babyrosa gaver til babyen.

Blir jo spennende å se hva som gjemmer seg i magen etterhvert. Sambo ville vite kjønn før babyen kommer ut, så noe må jo han også få bestemme. :cool::p

Back
Topp