Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får en lillesøster Vi har en gutt på 3 år fra før
Har du fått svar på det allerede? Hvor langt er du?Jeg tok feil. Er en gutt i magen
Har du fått svar på det allerede? Hvor langt er du?
Har vurdert å ikke vite, men kommer nok til å gjøre det for barnas skyld. Har også en av hver fra før og de har begge et ønske ang kjønn. En av de kommer til å bli litt skuffet, så tenker at det er fint at de får vite det tidligJeg har av en eller annen grunn en følelse av at vi skal få en jente, kanskje fordi formen er så veldig forskjellige fra da jeg var gravid første gang og det kom en gutt ut, men det kan den sikkert være uansett. Usikker på om jeg vil vite det denne gangen eller la det være en overraskelse som sist. Hva tenker dere andre? Noen som ikke ønsker å vite det?
Jeg har av en eller annen grunn en følelse av at vi skal få en jente, kanskje fordi formen er så veldig forskjellige fra da jeg var gravid første gang og det kom en gutt ut, men det kan den sikkert være uansett. Usikker på om jeg vil vite det denne gangen eller la det være en overraskelse som sist. Hva tenker dere andre? Noen som ikke ønsker å vite det?
Jeg klarer ikke å vente helt til barnet er født med å få vite kjønn det blir altfor lenge å vente! Hvordan syns du det var forrige gang da du ikke ville vite?Jeg har av en eller annen grunn en følelse av at vi skal få en jente, kanskje fordi formen er så veldig forskjellige fra da jeg var gravid første gang og det kom en gutt ut, men det kan den sikkert være uansett. Usikker på om jeg vil vite det denne gangen eller la det være en overraskelse som sist. Hva tenker dere andre? Noen som ikke ønsker å vite det?
Jeg klarer ikke å vente helt til barnet er født med å få vite kjønn det blir altfor lenge å vente! Hvordan syns du det var forrige gang da du ikke ville vite?