Gutt eller jente

Pennylenny

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Det er kanskje litt tidlig enda, men tror du at det ligger en gutt eller ei jente i magen? Jeg synes det føles ut som en gutt, mens mannen tror det er ei jente :D

I har tre jenter fra før, så overrasker meg ikke om det kommer ei lita jente til :Heartpink

Jeg har en jente-følelse, mens mannen er sikker på gutt:Heartpink:Heartblue

Jeg aner virkelig ikke (og har tippa feil på de to første :p)! Denne gangen skal vi ikke vite kjønn på OUL :nailbiting:

Jeg aner virkelig ikke (og har tippa feil på de to første :p)! Denne gangen skal vi heller ikke vite kjønn på OUL :nailbiting:

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente med å vite det før fødsel. I hvert fall ikke nå som det er første! Men det hadde vært skikkelig spennende :D:D

Jeg aner virkelig ikke (og har tippa feil på de to første :p)! Denne gangen skal vi heller ikke vite kjønn på OUL :nailbiting:
Sååå tøft! Jeg har på en måte ikke lyst å vite det, men så vet jeg at jeg ikke klarer og holde meg :woot: samt at pappaen her i hus har knyttet seg på en annen måte til graviditeten når han vet hva det er, så her kommer vi nok til å vite det med en gang det er mulig :dummy1:

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente med å vite det før fødsel. I hvert fall ikke nå som det er første! Men det hadde vært skikkelig spennende :D:D

Sååå tøft! Jeg har på en måte ikke lyst å vite det, men så vet jeg at jeg ikke klarer og holde meg :woot: samt at pappaen her i hus har knyttet seg på en annen måte til graviditeten når han vet hva det er, så her kommer vi nok til å vite det med en gang det er mulig :dummy1:

Vi har ei jente og en gutt fra før da, og det er helt hipp som happ for oss hva det blir nå :) Med de to første var det helt uaktuelt å ikke vite det! Var redd for å bli skuffa når ungen kom ut :P Men nå blir det bare gøy og spennende!

Det er litt merkelig fordi natta før jeg fikk positiv test drømte jeg at jeg var gravid med en gutt. I og med at det stemte at jeg var gravid, må det jo også være en gutt :hilarious:
Men jeg har alltid trodd at når jeg blir mamma kommer det til å bli ei jente, så vi får bare vente å se :wideyed:

Det er litt merkelig fordi natta før jeg fikk positiv test drømte jeg at jeg var gravid med en gutt. I og med at det stemte at jeg var gravid, må det jo også være en gutt :hilarious:
Men jeg har alltid trodd at når jeg blir mamma kommer det til å bli ei jente, så vi får bare vente å se :wideyed:
Hadde samme som deg, var helt sikker på at min første skulle bli en jente! 200% sikker, så måtte jobbe en del med meg selv da vi fikk vite at det var en gutt :bag: ble verdens flotteste gutt da :D:Heartred

Hadde samme som deg, var helt sikker på at min første skulle bli en jente! 200% sikker, så måtte jobbe en del med meg selv da vi fikk vite at det var en gutt :bag: ble verdens flotteste gutt da :D:Heartred

Tror nok jeg egentlig blir ganske sjokkert om det er jente! Men blir selvfølgelig veldig glad, for det er egentlig ikke et spesielt kjønn jeg ønsker mer enn noe annet :)

Så usikker!! Jeg tror kanskje mest gutt

Aner ikke, ikke en følelse på det i det hele tatt. Samboeren sier gutt, fordi han har flest gutter i slekta. På min side er det flest jenter. Har drømt om tvillinger, så blir jo spennende å se om jeg er sanndrømt der :hilarious:

Aner ikke, ikke en følelse på det i det hele tatt. Samboeren sier gutt, fordi han har flest gutter i slekta. På min side er det flest jenter. Har drømt om tvillinger, så blir jo spennende å se om jeg er sanndrømt der :hilarious:

Oi, kanskje du får en av hver? :D:D

Oi, kanskje du får en av hver? :D:D

Det hadde vært noe! Tvillinger ser heftig ut slitsomt ut, men også veldig stas. Og ut i fra helt egoistiske tanker om egen karriere og kropp så kunne jeg godt tenke meg tvillinger. Hvis det er lov å si høyt..

Back
Topp