Gutt eller jente

Har magefølelse på gutt :D men det hadde jeg sist gang også fordi jeg ikke var kvalm osv.. men der var det ei lita jente så jeg kan ta feil denne gangen også.
Men forskjellen fra sist gang er at jeg vet vi hadde sex på el dagen! Sist hadde vi kun sex en gang og det var 4-5 dager før el :hilarious:
 
Jeg har en sånn formening at man blir mer dårlig og kvalm i svangerskapet om det er gutt? :b
Ligger det noe i det? Haha! Jeg fikk positiv test i dag, så jeg har ikke rukket å føle noe på om jeg tror det er gutt eller jente enda. Må se an morgenkvalmen fremover! :b
For min del så kan det være noe i det. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist svangerskap, og det var jente :) kan jo være helt tilfeldig da :hilarious:
 
Svigermor fikk vite det i går, og ho fortalte at ho hadde pratet med en synsk i fjor som hadde sagt at ho så en gutt rundt sønnen hennes.. Så får vi se om det blir en gutt eller jente.. Jeg skal på UL hos privat gyn i uke 13, kan de se det da?
 
Svigermor fikk vite det i går, og ho fortalte at ho hadde pratet med en synsk i fjor som hadde sagt at ho så en gutt rundt sønnen hennes.. Så får vi se om det blir en gutt eller jente.. Jeg skal på UL hos privat gyn i uke 13, kan de se det da?
Vi har fått vite på tul uke 12 begge ganger tidligere. Men lite forbehold, men det har stemt for oss. Kommer litt an på hvordan baby ligger og slik
 
Vi har en av hver fra før, mannen tror helt sikkert at det blir jente.. begynner å tro det selv også:hilarious:
 
Er det ikke slik at jentespermen er mest hardfør og guttespermen svømmer raskest? Typen våknet på natten og "så" en gutt på sengekanten helgen før jeg sa jeg var forsinket og tok test. Så han tror gutt, men vi hadde hanky panky 3 dager før eggløsning så jeg vil tro jente?
 
Jeg har en sånn formening at man blir mer dårlig og kvalm i svangerskapet om det er gutt? :b
Ligger det noe i det? Haha! Jeg fikk positiv test i dag, så jeg har ikke rukket å føle noe på om jeg tror det er gutt eller jente enda. Må se an morgenkvalmen fremover! :b
2 venniner av meg som fikk gutt var veldig kvalme så tenkte det samme som deg,helt til søstra mi fikk 2 jenter og ei annen venninne jente,og begge var kjempedårlig..
 
Jeg har jente fra før, og var ikke dårlig i svangerskapet i det hele tatt! Nå er jeg mye mer kvalm, og tror derfor det er gutt. :b
 
Jeg har jente fra før, og var ikke dårlig i svangerskapet i det hele tatt! Nå er jeg mye mer kvalm, og tror derfor det er gutt. :b
Omvendt meg meg. Eller,-har en av hver og var kvalm med jenta og ikke gutten. Nå er jeg kvalm igjen og sikker på det er en jente som har flytta inn. Blir spennende å se:)
 
Har hørt motsatt, at man blir mer dårlig om det er jente. Men tror nok det er helt individuelt og forskjellig fra svangerskap til svangerskap, uavhengig av kjønn :)

Har jente,var ikke dårlig. Søsteren min har jente og en jente på vei, heller ikke dårlig. Men, 3 andre som har fått jente var kjempedårlig.. ikke til å bli klok på :happy090
 
Vi var på Ultralydklinikken i København. Veldig fornøyde og nå venter vi spent på resultatet :happy:
Hei, vi skal til samme klinikk og ta samme test. Kan du fortelle litt om hvordan det var? :) var det lege eller jordmor som gjorde ultralyd, hva snakket de om etc.? Jeg er bare 10 uker på vei når vi skal dit, sjekker de nakkefold og sånt da eller er det for tidlig?
 
Hei, vi skal til samme klinikk og ta samme test. Kan du fortelle litt om hvordan det var? :) var det lege eller jordmor som gjorde ultralyd, hva snakket de om etc.? Jeg er bare 10 uker på vei når vi skal dit, sjekker de nakkefold og sånt da eller er det for tidlig?

Det var en veldig fin opplevelse. Det ligger supersentralt, brukte under 20 minutter fra flyplassen og til klinikken. Selve byggfasaden er anonym, det er en vanlig dør i en gammel, erverdig sentrumsbygård ved siden av butikkerfaring og restauranter. Og samer det å gå opp i 2.etasje igjennom en anonym dør (ikke noe særlig skiltet altså). Vi ble tatt i mot først av en hyggelig ansatt/sykepleier e.l som gav oss papirer å fylle ut. Etterpå ble vi hentet av legen (overlege med spesialisering) som gjennomførte ultralyd. Hun var veldig imøtekommende, dyktig, trygg os solid. Deretter var det sykepleieren som tok selve blodprøven, mens legen skrev henvisningspapirene som skal sendes med blodprøven. Alle ultralydbilder (+1 bilde i 3D) og film av hjertet som banker sendte hun på e-post. I tillegg fikk vi med en liten remse med bilder og papirer. Legn ringer meg samme dag de får resultatet og gir en grundig forklaring. Det hele gikk utrolig sømløst, og de var veldig vant til norske kunder/klienter :)

Så du har ingenting å grue deg for. Det er en veldig liten klinikk og det virket som det bare var de to på jobb. Rolig og stille og de tok seg veldig god tid til å forklare alt nøye!
 
Hei, vi skal til samme klinikk og ta samme test. Kan du fortelle litt om hvordan det var? :) var det lege eller jordmor som gjorde ultralyd, hva snakket de om etc.? Jeg er bare 10 uker på vei når vi skal dit, sjekker de nakkefold og sånt da eller er det for tidlig?

Glemte, nakkefold er vel kanskje litt tidlig i uke 10, jeg var der uansett i uke 9+0, så hos meg var det uansett for tidlig :)
 
Back
Topp