Gutt eller jente

Jeg har en jente. Var i superform hele svangerskapet. Litt småkvalm et par uker rundt uke 6-8. Ellers ingen symptomer før halsbrann den siste uken.

Håper jeg er like heldig denne gangen, men vi får nå se:). Jeg ser ikke for meg selv som guttemamma, men klart det hadde vært flott med en av hver. Sist var jeg bombesikker på gutt, men tok feil, så denne gangen føler jeg ikke så veldig på det:)
 
Jeg har en sånn formening at man blir mer dårlig og kvalm i svangerskapet om det er gutt? :b
Ligger det noe i det? Haha! Jeg fikk positiv test i dag, så jeg har ikke rukket å føle noe på om jeg tror det er gutt eller jente enda. Må se an morgenkvalmen fremover! :b
Har hørt motsatt, at man blir mer dårlig om det er jente. Men tror nok det er helt individuelt og forskjellig fra svangerskap til svangerskap, uavhengig av kjønn :)
 
Har hørt motsatt, at man blir mer dårlig om det er jente. Men tror nok det er helt individuelt og forskjellig fra svangerskap til svangerskap, uavhengig av kjønn :)
Jeg har også hørt det samme som du og det stemte for meg:)
 
Man kan få den informasjonen om man tar nipt eller lignende. Vet ikke om man får den informasjonen i Norge? Det må nok noen andre svare på, er man 38+ eller risikogruppe får man tilbud om nipt, men vi drar til Danmark :)
 
Magefølelsen sist sa gutt og det ble gutt.
Denne gangen sier magefølelsen gutt igjen så vi får se :)
 
Er dårlig på magefølelse egentlig, men vi håper begge to litt på at det skal bli gutt, i og med at vi har to jenter fra før.
 
Magefølelsen sier ingenting denne gangen! Sist var eg HELT sikker på at det var en jente, og fikk nesten litt sjokk når hu sa det var en gutt på oul :hilarious:

Tror det blir en gutt til sånn statistisk sett :p guttefamilier hos både meg og bf :happy:
 
Har egentlig landet på at det er en han frem til det motsatte er bevist :) må ha et pronomen å forholde meg til
 
Magefølelsen sier gutt, har to gutter fra før av også så det virker som om det kun er det vi klarer å lage:p Hadde vært kjekt med en jente, men så lenge alt går fint, og barnet er friskt så spiller det ingen rolle:)
 
Ingen meining/ følelser om dette ennda
 
Sist var jeg helt fin i formen, og da var det jente :)Vet ikke denne gangen, men jeg tror det blir jente, men det er bare fordi vi allerede er 3 jenter i familien. Mannen sier han er en jente-pappa :)
 
Sist var jeg helt brennsikker på at det var jente frem til ul hvor jeg så at det var det IKKE:p og jeg tror det er jente denne gangen også, men jeg er tydeligvis dårlig på magefølelse så da er det sikkert gutt igjen:p
 
Har ingen formening om det enda. Blir spennende :love017
 
Magefølelsen sier ingenting denne gangen! Sist var eg HELT sikker på at det var en jente, og fikk nesten litt sjokk når hu sa det var en gutt på oul :hilarious:

Tror det blir en gutt til sånn statistisk sett :p guttefamilier hos både meg og bf :happy:
Hehe,-jeg kommer til å få det samme sjokket nå om de sier det er gutt på oul. Jeg er sååååå sikker på at det er en jente.
 
Jeg har en sånn formening at man blir mer dårlig og kvalm i svangerskapet om det er gutt? :b
Ligger det noe i det? Haha! Jeg fikk positiv test i dag, så jeg har ikke rukket å føle noe på om jeg tror det er gutt eller jente enda. Må se an morgenkvalmen fremover! :b

Har erfart omvendt. Jeg var så sjuk sist graviditet at jeg nesten ble innlagt. Det ble jente, da. Søstra mi fikk en gutt i sommer. Hun var i super form. Det er jeg også nå, så lurer på om det gjemmer seg en liten gutt der inne.
 
Back
Topp