Noen fler som har magefølelse på hva det blir? Jeg har veldig sterk magefølelse på jente denne gangen. Magefølelsen har stemt 2 ganger tidligere, så blir spennende å se etterhvert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går veien nåIngen magefølelse nå.. sist var jeg skråsikker på gutt, det fikk vi aldri vite.
Kanskje det kommer etterhvert.
Haha,-blir spennende å seBlir nok enda en gutt dette har 2 gutter fra før, og føler jeg bare kan å lage gutter haha!
Det er jeg ikke sikker på. Jeg har vært rimelig dårlig med begge og har en av hver. Med begge har jeg hatt noen måneder med ekstrem migrene i strekk. Men var mye mer kvalm og kasta opp med jente og hadde isteden svangerskapskløe med gutten. Men det kan jo være tilfeldig.Jeg har en sånn formening at man blir mer dårlig og kvalm i svangerskapet om det er gutt? :b
Ligger det noe i det? Haha! Jeg fikk positiv test i dag, så jeg har ikke rukket å føle noe på om jeg tror det er gutt eller jente enda. Må se an morgenkvalmen fremover! :b
Da er det bare å satse på å bryte statistikken!Jeg håper litt på jente, samboerens side får bare gutter så hadde vært fint med litt variasjon!
Får statistikken rett blir det vel en gutt!