Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg tok testen to ganger og svarte akkurat det samme bortsett fra siste. Om hva man tror selv man får. Når jeg svarte at jeg trodde jeg fikk gutt så ble resultatet gutt, og når jeg svarte at jeg trodde jeg fikk jente, så ble resultatet jente [emoji1] Så tror jeg tar denne quizen med en klype salt. Jeg har dog en følelse på gutt da [emoji4]Jeg har en svak følelse på gutt, men samboeren er overbevist om at det blir jente!
Jeg har dog uvanlig stor lyst på salt mat og kjøtt til meg og være og sjokolade som jeg elsker frister ikke, så det tyder vel kanskje i retning gutt
I følge denne testen: http://www.babyverden.no/Quiz/Venter-du-gutt-eller-jente-Ta-testen/ er det like stor sjanse for begge deler på nåværende tidspunkt, så får vel bare vente å se da
Er så spent på det selv på hva som bor i magen min også! Jeg heller fram og tilbake på om det er en av hver eller ikkeJeg har ingen aning, og lurer derfor på om det kanskje kan være en av hver i magen?
Sist var jeg helt sikker på at det var gutt, og det ble det. Vi fant bare jentenavn fordi vi følte vi måtte tilfelle
Er det ikke slik at man i teorien kan se det fra uke 9 da? Mente min kollega fikk beskjed om at de venter gutt i uke 9 på sin 4 åring.Hvor tidlig er det mulig å se kjønnet på ul? Noen som vet?