Gutt eller jente?

Føler gutt, men oddsene er jo imot oss siden vi har to jenter fra før av ❤ Men selv om det hadde vært morsomt å fått en liten gutt, så er det viktigeste for oss at lille er frisk ❤
 
Jeg har virkelig ingen anelse... Men mamma sa i dag at hun hadde en magefølelse på at det blir en gutt:dummy:
I følge det kinesiske utregningssystemet, hvor det er mors alder og mnd for befruktning alt bygger på, så sier det og gutt.. Blir spennende å se når den tid kommer, det viktigste er dog at bebisen har det bra:)
 
Jeg var så sikker på at det var gutt men har lyst på eksakt samme saker som når jeg gikk gravid med jenta mi så begynner nesten å lure om magefølelsen min ikke stemmer [emoji849]
 
Jeg har en følelse av at det blir gutt. Det har moren min og.
 
Mamma og bestevenninne var sikre på at det var en gutt og så viste det seg å være ei lita jente som svømmer der inne[emoji4]
 
Har ikke satt meg inn i hva som skal tyde på det ene eller det andre, men har en stor følelse på at det blir en jente.
 
Jeg tror jeg må vente litt før disse kjerringrådene kan hjelpe meg. Men jeg er ganske innstilt på gutt. Blir utrolig glad uansett, men jeg tror far er mer komfortabel med gutt denne første gangen.
 
Magefølelsen min som jeg hadde helt i starten stemte og det gjemmer seg en liten gutt der inne [emoji170]
 
Back
Topp