Gutt eller jente?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hva tror dere dere venter?

Selv er jeg bombesikker på jente!

Jeg har faktisk ingen følelse, tror like mye på begge deler egentlig :p

Jeg sier jente, mannen sa gutt men sier selv jente i det siste. Men må si i siste dagene er jeg usikker hehehehe.. Håper den er frisk og levende så er ikke viktig :)

Mannen er helt sikker på jente, mens jeg tror gutt... men det kan godt være fordi jeg ønsker meg gutt, så stoler mer på han enn meg selv :p Bare h*n er frisk så er jeg fornøyd da :)

Jeg har en sterk følelse på gutt :) Men i det siste har jeg blitt litt usikker, og vil bare at alt skal være bra med lille <3

Går og innbiller med at det er gutt, men har en følelse innerst inne at det er en liten jente, ønsker jente denne gangen, ønsket gutt sist :-) Men viktigste er at lille er frisk <3 Sist gikk eg og innbilte meg at det var jente, men følte innerst inne at det var gutt, så gråt av glede når vi fikk vite at det mess sannsynlig var gutt sist :-) Alt er ønsket uansett <3

Ingen følelse denne gangen. Med første var jeg hundre prosent sikker på jente , da var det jente. Andre gangen var jeg sikker på gutt , da var det jente ..

Et sånn lite håååp om gutt da ;) men så lenge bebis er frisk er jeg fornøyd uansett kjønn!

Jeg hadde magefølelse på jente helt fra uke 7! Gadd ikke å anstrenge meg i diskusjonen på guttenavn fordi jeg "visste" det var jente. Jaggu hadde jeg rett også :)

Jeg har ingen følelse, men legen på tidlig ul var nesten sikker på at det er jente. Blir spennende å se om han har rett på neste ul :-)

Legen på tul tror det er en gutt, jeg mener jeg også så en liten "lur" der, men er enda veldig usikker på hva det blir :p Har hatt guttefølelse, men samtidig har jeg vært så dårlig, noe jeg ikke var med sønnen min på 6 år :p

Back
Topp