Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var sikker på gutt, nå heller det mer mot jente.. Sambo var på jente, men nå sier han "han" i alle sammenhenger om babyen.. det blir hva det blir, håper bare h*n er frisk
Jeg har vært 100% sikker på gutt - men nå er jeg plutselig veldig usikker. Får mer og mer jentefølelse for hver dag som går. Kan ha noe med å gjøre at jeg var i veldig god form frem til uke 11, mens nå er formen bare dårligere og dårligere for hver dag -Forbinder liksom det å være dårlig med jente =P
Jeg har guttefølelse, og det tror jeg mannen min har også. Når han snakker om babyen sier han ofte han. Blir spennende og se om følelsen stemmer på oul
Ønsker meg kanskje aller helst en gutt, men har en følelse av at det er en jente i magen! Blir nok overlykkelig uansett hvilket kjønn det er, så lenge beibisen er frisk!
Alle rundt oss er fast bestemt på at det blir gutt - alle har det liksom på følelsen, både familie og kolleger.
Blir jo selvfølgelig påvirket av dem, så en liten del av meg er bombesikker på at det må være gutt Blir spennende å se på OUL om en måneds tid, men det er uansett hipp som happ hva det blir så lenge alt er normalt
Tror gutt. Symptomene er ganske like som sist, og vi har da en gutt fra før. Har to svangerskap til bak meg hvor formen har vært helt begredelig, lurer på om det er jenter jeg har mistet da, eller om kroppen egentlig skjønte at noe var galt. Merkelig er det i alle fall!
Nå er formen god (bare trøtt) og så jeg tror gutt ;-)