Gutt eller jente?

Jeg har jo hele tiden trodd at det er jente, men de siste dagene har jeg tatt meg selv i kalle den lille "han". Spent på hva som gjemmer seg der inne. Det spiller ingen rolle egentlig, så lenge alt går bra denne gangen så er vi fornøyde!

I starten var jeg skråsikker på gutt. Men etter jeg snakket med en "synsk" dame (ufrivillig!!!) og hun sa jente, så har jeg blitt litt mer åpen og sett for meg rosa. Ble helst litt usikker. Sambo sier gutt, uten tvil. 90% av andre rundt oss sier jente:)
Tul 13+5 viste eg tydelig tissebass, men etter jeg har lest hvor mange som får feil kjønn så tidlig så tørr jeg ikke å tro helt på det før vi får det bekreftet på oul. Selv om det var veldig tydelig:p

Førstegangsgravid og ingen følelse å sammenligne med, men her er alle overbevist om at det er en gutt som kommer :happy: UL 14+0 viste også noe som ser ut til å bekrefte det.

Jeg og samboer tror vi får en jente til, mens alle andre tror det er en gutt. Blir spennende å se på ordinær ultralyd!
Akkurat sånn er det hos oss også :p Hele min familie tror det blir en gutt, mens mannen og jeg tror det blir ei jente :)
Ultralyd neste mandag, så da får vi kanskje svaret :D

Har ikke hatt noe følelse på kjønn sånn egentlig annet enn at at jeg har vært så dårlig gir meg mistanke om at det kan være minst en jente inni der for jeg har vært så dårlig med jentene jeg har, men jeg har begynt mer og mer å få følelse på at det er en gutt og en jente, mannen tror at det er to gutter :-)

Trur vi får en liten gutt. Følt det slik siden dag 1.

Trodde i starten at det var en jente, men ettersom tiden gikk har det endret seg og nå er jeg ganske overbevist om at det er en gutt. Gleder meg til se om det stemmer <3

Har følelsen av at det er ei jente:) Vært på oul, men da fikk vi ikke vite hva det blir ettersom den lille krysset bena;)

Tidlig ultralyd sa gutt. Meeeen i dag mente de jente. En liten søster er velkommen her  selv om ønsket om en bror var bittelitt på topp hos mannen . Lillegull lå med navlestreng mellom bena. Så vanskelig å vite men satset på

Back
Topp