Gutt eller jente?

Jeg har jentefølelse og alle rundt meg tror også jente. Men jeg drømmer at det er en gutt! :p
 
Jeg tror det er gutt. Vet ikke hvorfor men har bare en følelse av det. Håper de får til å se det på oul!:)
 
Jeg har jentefølelse, min søster og svigerinne. Resten tror gutt:) spennende å se 15 juni.
 
Hadde ingen spesiell følelse, men det kan tyde på jente etter tul. :) Har gutt og jente fra før - like kjekt begge deler ❤
 
Jeg fikk vel først en gutte-følelse, men så mente mannen det var jente. Jeg trodde da også etterhvert at det var jente. På tul fikk vi begge en gutte-følelse, så nå tror vi gutt. Vi får se i november. Vi skal ikke vite det før.
 
Jeg fikk vel først en gutte-følelse, men så mente mannen det var jente. Jeg trodde da også etterhvert at det var jente. På tul fikk vi begge en gutte-følelse, så nå tror vi gutt. Vi får se i november. Vi skal ikke vite det før.
Så gøy at dere ikke skal vite. Jeg hadde aldri klart å vente helt til fødselen før jeg visste, er alt for nysgjerrig!
 
Jeg har en sterk følelse på gutt denne gangen :)
Mannen tror også gutt. På tul for 1,5 uke siden, så trodde hun som tok ul at det var en gutt.
Har fått vite feil kjønn før, så tør ikke stole på det. Får se på tirsdag neste uke, da er det oul ❤️
 
Jeg har guttefølelse. Mest fordi jeg er like dårlig og sliten som jeg var med gutten min for 2 år siden. Graviditeten er veldig lik så langt. Søstern min er overbevist om at det er jente..:)
På tul så det ut som om det var noe mellom beina også:p skal ikke vite, så får si til jordmor at vi skal se bort når de sjekket skrittet på bebis på oul, med forrigemann var det ikke tvil, selv for ufaglærte øyne:-D
 
Tror det er en gutt til jeg! :) Var på tidlig ul i uke 12 og da synes vi at vi skimtet en liten tass mellom beina på den lille, så her har vi innstilt oss på gutt nr. 3 :)
 
Jeg føler vi får gutt denne gangen :) Skal ikke vite hva det blir, så det blir spennede å vente til fødselen før vi finner det ut :)
 
Regner med det er en jente til pga slekta til samboer. Har egentlig ingen følelse
 
Har en guttefølelse, det samme har min mor:) Blir spennende å se på OUL om det blir gutt eller jente:D
 
Alt tyder på at det er jentebaby i magen <3 Har tatt div uformelle tester, og gynekolog på tul mente også det så ut til å bli jente :) Dessuten ser det også ut til at min slekt kun produserer jenter :p (Etter bestemor og bestefar på morsiden er det kun 2 gutter av 17 barn!!).
Jeg hadde litt guttefølelse i starten, og kaller fortsatt babyen "han", men nå tror jeg også egentlig at det er jente :) Blir veldig spennende å se på oul ;-)
 
Ser ut til at jeg venter en liten gutt på ul :) Alle rundt meg var sikre på at det var en jente, men jeg har heletiden følt på meg at det er en gutt.
 
Last edited:
Alt tyder på at det er jentebaby i magen <3 Har tatt div uformelle tester, og gynekolog på tul mente også det så ut til å bli jente :) Dessuten ser det også ut til at min slekt kun produserer jenter :p (Etter bestemor og bestefar på morsiden er det kun 2 gutter av 17 barn!!).
Jeg hadde litt guttefølelse i starten, og kaller fortsatt babyen "han", men nå tror jeg også egentlig at det er jente :) Blir veldig spennende å se på oul ;-)

Det er far som bestemmer kjønn, så hva som er på din side har ingen betydning for hva du får;)
 
Det er far som bestemmer kjønn, så hva som er på din side har ingen betydning for hva du får;)
Var ikke sånn jeg mente det heller.. Bare at vi i min slekt ser ut til å være gode på å produsere jenter, og veldig mye tyder på at det blir utfallet denne gangen også.. Slekta til gubben har produsert gutter i mange ledd..
 
Vi venter en liten guttebaby
 
Vi tror veldig at det er en liten jente i magen! Spent på OUL neste uke for å (forhåpentligvis) få vite :) Kan bli veldig overrasket! <3
 
Back
Topp