Gutt eller jente?

Har ingen følelse denne gangen. Har både gutt og jente fra før, men denne gangen er det litt annerledes enn noen av de andre gangene.

Tror mannen bare produserer jenter, men hadde vært både spennende og koselig med lillebror for å gjøre familien komplett <3 Om det blir lillesøster så betyr det bare at jentene mine forhåpentligvis får masse glede av hverandre og flere barnebarn jeg kan være mormor til i fremtiden :-)

Jeg tror det blir en jente, og det samme sier fødselskartet. Ringtesten mener derimot at det kommer en liten gutt :-) Vi skal ikke vite kjønnet på UL, så det blir spennende å se i januar ;)

Tipper på gutt jeg, men drømte en natt at det var jente. Så vi får vel se :)

Har alltid trodd jeg kom til å få jente først, men når jeg ble gravid følte jeg tidlig at det var en gutt :D Vi får vente og se om det blir rett ;)

Gutt. Alt er annerledes denne gangen.

har litt følelse på jente, men tror det er gutt- fordi jeg har drømt og ønsket jente!

Jeg trur det er gutt. Men det trudde jeg sist også og da ble det jente. Det kinesiske kart sier gutt. Jeg venter i spenning på oul. Glad vi har 4 uker ferie i juli. Hehe

Jeg trur det er gutt. Men det trudde jeg sist også og da ble det jente. Det kinesiske kart sier gutt. Jeg venter i spenning på oul. Glad vi har 4 uker ferie i juli. Hehe

Nesten samma her. Eg trodde gutt sist, blei jenta. Eg tror fortsatt gutt, ergo tror eg allikavel det blir jenta, siden eg tok feil sist :p Mamma e sikker på gutt, for hu va lika dårlig når hu venta broren min, så eg e nå. Blir spennannes me ul :)

Jeg tror vi får en jente til, har en av hver fra før :)

Noen her som har vært gravid med begge kjønn husker å ha sett tidlige forskjeller på magen eller tegn? :)

Back
Topp