Gutt eller jente?

vesla1989

Betatt av forumet
Hva sier magefølelsen deres? Jeg har en følelse av at det blir nok ei jente :) Blir moro å se om det stemmer.

Mage følelsen sier ei jente til. Men alle rundt meg tror det er en gutt og kjerringråd osv sier gutt så xD

Har ei jente å gutt fra før å magefølelsen sier at det et ei jente til i magen :) Litt fordi jeg er like kvalm nå som jeg var med jenta iforhold til gutten :p

Har ingen magefølelse ennå, men i følge det kinesiske fødselskartet blir det en gutt:)

Magefølelsen min sier jente :) Magefølelsen min stemte med guttungen, så spent på om jeg får rett nå også :)

Begynner så smått å få en magefølelse om gutt. I følge det kinesiske fødselskartet blir det gutt, så blir spennende å se om det stemmer:)

Magefølelsen min sier jente. I følge det kinesiske fødselskartet blir det jente.
Det viktigste er at babyen er frisk og rask! ;)

Magefølelsen sier gutt, og i følge kinesisk fødselskart blir det gutt:)
(Sniker litt fra februar;)..)

Last edited:
Magefølelsen seie det samma så sist, gutt. Då blei det jenta, så om magafølelsen min stemme, så blir det vel jenta og ikkje gutt :p Mamma tror 100 % gutt siden eg e så vanvittig dårlig, hu o lå visst strekk ut når hu venta broren min. Så glede meg veldig te å finna det ut :) Ska på ul igjen når eg e 14 uker, tror dåkke de kan se det då? :)

Aner ikke!! Men er så spendt!!

Jeg er fryktelig kvalm, samme som med mine fire jenter, så derfor tror jeg jente. Guttene var jeg lite kvalm med. Den kinesiske kalenderen sier gutt. Og den har faktisk stemt på 5 av mine 6 :)

Kinesisk fødselskart stemte med jentungen, men ikkje med guttungen.
Når eg venta jentungen så følte eg fyst at da va jent, men et par veke før oul så blei eg sikker på at da va jenta :P
Med guttungen a eg sikker på gutt heila tio :)

Denne gongen va da fyst følelsen av gutt, men bikke meir og meir øve på jenta, fødselskartet seie gutt ;)

Blir veldig spennande, og lika kjekt uansett ka da e :)

Magefølelsen sier jente, kinesisk fødselskart sier jente og ringtesten sier jente. Blir spennende å se. :-)
Magefølelsen har stemt med de andre. ;-)

Har hele veien sagt at enten er det en jente, eller så er det en av hver ;)

Magefølelsen sier jente, men det kan godt hende at det bare er at ønsket om ei jente står veldig sterkt har i huset ;) Både gutta og og jeg har veldig lyst på ei lillesøster men blir ikke skuffa i det hele tatt om det en til med tutt :D

Back
Topp