Gutt eller jente?

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Hvilke symptomer har dere hatt i tidligere svangerskap ift. kjønn? :-)

Halsbrann er vel et symptom på mye hår? :-)

Har kun jenter men symptomene har vært forskjellige hver gang, eneste som er felles er at jeg har vært uggen (ikke kvalm) og en ekstrem luktesans.

Når det gjelder halsbrann så har jeg hatt det i 3 av 4 svangerskap og det er med de 3 som såvidt hadde hår når dem ble født :p

Hos meg stemmer det at halsbrann gir mye hår. Begge hadde skikkelig masse hår.

Litt mer uggen med jenta, men like sterk luktesans med begge.

Mener jeg var like trøtt og sliten som nå med første og han var gutt og at jeg hadde litt mer energi med jenta. Men aner jo ikke om det er gutt eller jente nå..

Skikkelig kvisete og følte meg direkte stygg med jenta og det sies jo at en jente stjeler mors skjønnhet ;) er kvisete denne gangen og, så vet faktisk ikke hva jeg skal tro :)

Jeg hadde "alle" symptomer på jente sist, men fikk gutt:p hadde lite halsbrann og han hadde lite hår.. hehe

Jeg er gravid med første nå (hurra),og bank i bordet så har jeg sluppet "lett" til nå:) Sliter med kvalme og halsbrann, og er utrolig trøtt, og det har dukket opp noen kviser,men ellers er det ikke mye å si:) Spurte mamma om hun hadde hatt mye plager med oss (vi er to jenter og to gutter i flokken),men hun hadde heller ikke hatt mange plager med noen av oss..så vet ikke helt hva jeg skal tro,men av en eller annen grunn så har jeg en liiiten gryende føelse av at det er en gutt som er på vei till oss!Blir spennende :D Er det på UL i uke 18 man kan se kjønnet??:)

Haha, aldri hørt det om halsbrann, men det stemte Iallefall IKKE på snuppa :P hadde mye halsbrann, men hun fikk ikke hår før hun var 2 år!

Ellers hadde jeg hyperemesis med henne og var kvalm hele veien. Det stemmer jo hvertfall..

Dette svangerskapet føles annerledes enn det forrige, så har en følelse av gutt. Men etter at kvalmen kom nå så er jeg litt mer usikker igjen :P

I sist svangerskap var det eneste jeg var plaget med halsbrann. Vi fikk en gutt med den manken:D
Nå har jeg hatt noen dager med halsbrann, ellers lite plager enda.
Var mer trøtt sist enn nå.

Back
Topp