Gutt eller jente

En ting er sikkert.. Spenningen forsvinner ikke fordi man vet om det er gutt eller jente. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hodet mitt sier at det blir en gutt og magen min sier at det blir en jente :D:D hvem skal jeg høre på? :p

Jeg tror det blir jente denne gangen, men vet jo ingenting. Har en av hver i fra før, så har ikke så mye å si :)
Men vi får nok vente i spenning frem til fødsel. Skal ikke vite hva det er. Har ikke visst det med de andre to heller.
Er like moro ved hver fødsel det, jordmor er mer spent enn oss på hva det ble :)

Føler jente. Kinesisk kalender sier gutt. Natrontest viste jente.

Bare jeg ikke blør mer og alt ser fint ut på UL, så er det det samme hva jeg får! :) bare jeg får!

Jeg er såå spent på hvem som skjuler seg der inne..:) Jeg vet ikke hva jeg tror det er. Jeg tenker på den lille som ei jente, uten at jeg helt vet hvorfor. Sikkert fordi jeg alltid har sett for meg ei jente. Har hatt lite symptomer, så kanskje gutt. Kinesisk fødselskart tilsier jente. Mannen og en av mine beste venninner min tror jente. Lege spøkte på tidlig ul om jentehjerteslag. Det hadde vært spennende å ikke vite før fødsel, men det er jeg altfor nysgjerrig til. Vi håper å få vite på oul at det er friskt og hvilket kjønn :)

22.02.2015 ♡

Håpe på gutt, men har jentefølelse! :P hihi

En ting er sikkert.. Spenningen forsvinner ikke fordi man vet om det er gutt eller jente. ;)

Vel ene legen glapp når jeg gikk gravid med nr 1 og fikk beskjed om at det var en jente jeg ventet.
Han er ikke mye jente for å si det mildt :-)

En ting er sikkert... Ville gjort det for meg. :) Ville helt sikkert vært spennende da også men ikke på lik linje.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Høres rart ut for meg! Men for all del.. Vent gjerne med å vite kjønnet, det får bli opp til alle og enhver. Jeg har født to ganger før, og det hele er så spennende at kjønnet er ikke fokus. Det er babyen, lukten, varmen, følelsen av å ha bylten på brystet, håp og spenning om at det skal gå bra, håp om at barnet kommer friskt ut. Det er helt klart i fokus hos meg. Kjønn en bagatell der og da! Er ikke alltid man kan velge å ikke vite heller. Med min nr to då jeg med en gang selv på ultralyd at det helt klart var en gutt! :)

Back
Topp