Gutt eller jente? Vite kjønn på OUL?

Babylykke16og18

Glad i forumet
Mailykke 2018
September To Remember
Har dere en følelse på hva som gjemmer seg inni magehuset? [emoji5]️ og har dere tenkt å vite kjønnet?

Selv tror jeg vi får gutt nr 2[emoji170] og vi skal ikke vite kjønnet før fødselen. Gjorde ikke det sist heller, veldig spennende! [emoji5]️
 
Vi skal vite kjønn [emoji6]
Magefølelsen sier jente, men forskjellene fra forrige svangerskap får meg til å tenke gutt også, så jeg er bare forvirra [emoji23]
 
Vi skal vite kjønnet. Har en gutt og en jente fra før, har ingen følelse for hva der blir denne gangen.
 
Vi skal vite kjønnet [emoji4] har en følelse av jente, men tror det blir gutt [emoji23]
 
Er nok for nysgjerrig, så må vite kjønnet når den tid kommer[emoji6] Så langt har jeg ikke rukket å tenke på det en gang, er bare så glad for at det er noen der inne[emoji1405]
 
Skulle egentlig ikke vite, men så ble vi vel enige om at det var greiest:p Jeg tror det blir en jente nr.2!
 
Dette er min første så jeg har ikke kjent på dette før. Men det har blitt til at jeg kaller spira for han.. så er kanskje det som gjør at jeg tenker det blir gutt og? Blir spennende å se :)
 
Har ingen følelse sånn sett. Men drømte for 1-2 uker siden om gutten vi allerede har og en lillebror. Så har kanskje en lillebror følelse.

Vi visste ikke sist og planen er at vi ikke skal vite denne gangen heller [emoji16]
 
Magefølelsen sier en liten gutt, men vi får bare vente å se. Vil gjerne vite kjønnet på OUL [emoji5] Så gleder meg masse til den, selv om det er lenge til enda!
 
Har en jente og en guttfra før, tror det er jente denne gangen, men vi får se [emoji2]
Skal vite kjønn på UL om de klarer å se [emoji7] alt for nysgjerrig [emoji28]
 
Vi vil vite kjønnet.

Jeg har en magefølelse på at det er gutt, men det kan jo hende følelsen forandrer seg, for jeg har følt siden lenge før jeg ble gravid at jeg kommer til å få gutt først. Blir spennende å se da[emoji4]
 
Vi vil vite kjønn.

Både jeg og samboer tror det er gutt :Heartblue
 
Vi vil vite! Tror det blir ei jente til, men svangerskapet er veldig forskjellig fra forrige gang, så mulig vi får en gutt? Blir spennende å se når vi kommer så langt som til oul [emoji4]
 
Vi vil vite kjønnet. Jeg har veldig følelsen av at dette må være gutt, men det var følelsen jeg hadde sist også, men det var jente. Så det blir spennende å se :)
 
Føler det er ei jente til. Blir spennende å se på oul om de kan se det. [emoji4] Mannen tror det er to-tre stk inni der, for jeg er så mye dårligere denne gangen enn sist. Men jeg tror det er bare en. [emoji16]
 
Vi vil vite :D

Det er vår første, og vi er så nysgjerrige begge to at vi nok ikke hadde holdt ut å ikke vite siden det faktisk går an å se :p
Så vi håper reka ligger sånn til på oul at det er mulig å se :)
 
Vi skal ikke vite... Sier mannen min :hilarious:
 
Jeg vil vite ja... jeg tror det er ei jente... men jeg ønsker meg en gutt... og det er fordi jeg har 4 jenter og 2 gutter, så hadde vært gøy å jevne ut flokken litt...
 
Vi vil vite [emoji5]️ Har litt guttefølelse, men tror det er fordi det er helt klart flest gutter i begges familier [emoji5]️
 
Back
Topp