Gutt eller jente? Vite kjønn på OUL?

Vil vil gjerne vite, tror kanskje det er gutt denne gangen, men det trodde vi sist også, men det var jente [emoji87][emoji4] så blir spennende!
 
Har dere en følelse på hva som gjemmer seg inni magehuset? [emoji5]️ og har dere tenkt å vite kjønnet?

Selv tror jeg vi får gutt nr 2[emoji170] og vi skal ikke vite kjønnet før fødselen. Gjorde ikke det sist heller, veldig spennende! [emoji5]️
Så kjekt å ha en overraskelse i vente. Jeg har hatt så lyst til å ikke vite med de to første, men mannen har villet vite og har fått viljen sin på det. Så håper virkelig jeg klarer få han med på å ikke vite denne gangen (selv om det sikkert blir vanskelig) [emoji6]
 
Vi vil gjerne vite det om dem ser hva det blir, regner med at barna også gjerne vil vite kjønnet så ja så langt det lar seg gjøre vil vi vite det :)
 
Vi vil vite det, jeg håper litt på en gutt så da er det sikkert ei jente inni her:p Like fint det altså, men siden vi har ei jente fra før hadde det vært så gøy med en av hver:happy:
 
Vi fikk gutt sist, og da hadde jeg en følelse på at det ble gutt. Grunnlaget for følelsen var jo at da måtte vi male en vegg på barnerommet. Det er litt sånn typisk meg å ha "flaks" på den måten :joyful:

Jeg har nok mest følelse på gutt denne gangen også, fordi da må vi nok en gang frem med malingen :joyful:
Samtidig er jeg litt sånn "typisk min flaks at det blir jente, siden vi har masse gutteklær" :wacky:

Det blir spennende å få vite på oul hvem som gjemmer seg under hjertet mitt. Spent på om det blir oul rett før jul...??
 
Vi skal vite! #kontrollfreak [emoji23] Hadde en sterk guttefølelse fra test forrige gang, og hadde rett! Har litt den følelsen denne gangen og, Men har litt andre symptomer, så er veldig spent!
 
Drømt en del de siste ukene og da er det en jente baby, men eg sjøl føle det er gutt :) skal vite det [emoji322] men egentlig er det akkurat det samme hva det blir bare det er en sunn og frisk baby [emoji173]️
 
Har ingen spesiell følelse enda, nå har jeg bare gått med forkjølelse og bihulebetennelse en uke. Så når alt dt tullet der roer da kan jeg slappe av og nyte.

Har to jenter fra før med samme mann, så sjansen for jente er stor. Selv om han har funnet guttenavn allerede [emoji4]
 
Jeg skal vite det [emoji85][emoji38] har en gutt fra før og håper på en jente og en gutt (gravid med tvillinger)! Men ender vel opp med to gutter! Og siden dette blir to på en og samme gang så blir det nok siste barn! Så håper veldig på en av hver!
 
Magefølelsen sier gutt [emoji4] Dersom de ser kjønn på OUL vil vi begge vite det [emoji4]
 
Back
Topp