Gutt eller jente?! Tippet du rett?

Og i går fikk vi bekreftet at det uten tvil er en gutt :hilarious: Kan ikke nekte for at jeg ble litt skuffet der og da, men det er nok bare fordi jeg i fire uker har gått og sett for meg hvordan det blir med to jenter. Blir nok helt tipp topp med en lillebror også :D

Skjønner deg godt! Jeg er helt overbevist om at jeg får en jente til, og ser for meg to jenter. Tipper jeg kommer til å bli litt skuffet om det viser seg å være en gutt, men så må jeg bare omstille meg og så blir man jo like glad :)

En venninne av meg hadde fått beskjed om jente på TUL og gutt nå på OUL! :eek::eek:

Skjønner deg godt! Jeg er helt overbevist om at jeg får en jente til, og ser for meg to jenter. Tipper jeg kommer til å bli litt skuffet om det viser seg å være en gutt, men så må jeg bare omstille meg og så blir man jo like glad :)
Samme var det her! Jeg ønsket meg sååå en jente til, men magefølelsen min for at det var gutt var så sterk fra uke 12 at jeg var ikke i tvil. Gikk å håpte smått, selv om jeg vet jeg har en ekstrem magefølelse, og magefølelsen hadde selvfølgelig rett :wacky: Jeg syns det er vondt å være skuffet, men håper det gir seg etterhvert. Hjelper nok å treffe den lille :Heartblue

Jeg tippet jente, men det viste seg å være en gutt. Det er litt skamfult, men jeg kjenner en liten sorg over å ikke skulle få være mamma til en jente (vi har en gutt fra før). Jeg vet jo at det ikke spiller noen rolle, og at barn er ulike uansett, men så hadde jeg visst sett for meg at jeg skulle være mamma til en jente med alt det kan medføre :smiley-ashamed008

Nå er det bare å omstille seg :Heartblue

Jeg tippet jente, men det viste seg å være en gutt. Det er litt skamfult, men jeg kjenner en liten sorg over å ikke skulle få være mamma til en jente (vi har en gutt fra før). Jeg vet jo at det ikke spiller noen rolle, og at barn er ulike uansett, men så hadde jeg visst sett for meg at jeg skulle være mamma til en jente med alt det kan medføre :smiley-ashamed008

Nå er det bare å omstille seg :Heartblue

Føler litt det samme som deg, tanken på at jeg ikke skal få oppleve å være jentemamma er litt sår, er veldig "jentejente" selv. Har en gutt fra før, og skal nok ikke ha flere barn.

MEN - jeg trives veldig godt med å være guttemamma, og er helt sikker på at det kommer til å bli helt fantastisk med to herlige prinser :Heartblue

Har vært litt frem og tilbake på hvilket kjønn jeg har trodd det er, men var hatt veldig guttefølelse i det siste - og det stemte :Heartblue

Alle i familien tippet jente (ene svogeren hadde til og med drømt det ble jente), og tidligere i uken ble det bekreftet:joyful:

Føler litt det samme som deg, tanken på at jeg ikke skal få oppleve å være jentemamma er litt sår, er veldig "jentejente" selv. Har en gutt fra før, og skal nok ikke ha flere barn.

MEN - jeg trives veldig godt med å være guttemamma, og er helt sikker på at det kommer til å bli helt fantastisk med to herlige prinser :Heartblue

Har vært litt frem og tilbake på hvilket kjønn jeg har trodd det er, men var hatt veldig guttefølelse i det siste - og det stemte :Heartblue

Det er litt fint å vite at vi er flere som kjenner litt på det :Heartred mæmen som du sier så tilpasser vi oss nok fort og gleder oss over skattene.

Vanskelig for meg å si hva som har vært magefølelse og hva som har vært håp/ønske. Med to gutter fra før er det ingen hemmelighet at ønsket om en jente var der. Og jammen er det en jente og:happy::HeartpinkBekreftet på OUL i dag:)

Fikk beskjed om jente på TUL (gynekologen var ~80% sikkert), men på OUL dukket det jammen meg opp en liten penis og pung på skjermen :laughing002 Så da blir førstemann en liten prins :Heartblue Måtte omstille litt, men synes mest det var morsomt med kontrabeskjed. Har tre brødre selv, så hadde nok en liten knapp på gutt i utgangspunktet..

Da jeg fikk jenten min i 2019 fikk jeg beskjed på at det var en gutt da jeg var på TUL.
Denne gangen fikk jeg også beskjed på gutt på TUL, og på OUL viser det seg at det er enda en jente❤️
Så det er grunnen til at jeg nå er skeptisk på å få vite kjønn i uke 12/13:laughing002

Jeg tippet feil forrige svangerskap og dette, så min magefølelse er ikke til å stole på! Haha. Forrige gang ble det gutt og denne gangen jente :Heartblue:Heartred

Tippet riktig med første, det ble jente. Tippet jente denne gangen og, men var mer usikker denne gangen, det ble gutt :)

Hadde følelse på jente fra starten, så drømte jeg to ganger at jeg fikk beskjed om at det var gutt. Så begynte å tro det - på OUL sa jordmora at det med 95% sikkerhet var ei jente :dummy1:

Har alltid sett for meg at min førstefødte er jente, fikk det bekreftet i dag på OUL:happy: Har hatt det på følelsen, men innimellom har jeg og fått følelsen av gutt. Var og helt sikker på gutt da jeg lå i stolen. Må lære meg å stole mer på min indre stemme:joyful:

Var på Oul i går, 100% sikker på at det var gutt!! Der tok jeg feil, for det var ikke gutt allikevel :hilarious: Har en gutt fra før, søstra mi har 2 og de er født henholdsvis 2012,2013 og 2014;) derfor var jeg helt sikker på at det skulle komme en til:p Men en liten jente er jo like fantastisk og nydelig som en gutt:love7:Heartbigred

Back
Topp