Gutt eller jente?! Tippet du rett?

Var sikker på jente sist, men det ble gutt.
Denne gangen tror jeg det blir gutt, så får vi se om tre uker hva som skjuler seg i magen ☺️

Den magefølelsen min skal iallefall ikke undervurderes, baby nr to, og begge ganger har den stemt :hilarious::Heartblue

A34923ED-5A9A-424D-85CC-FB32F01624A0.jpeg

Vi tippet jente og det blir jente. Vi var på tul forrige uke da 13+1 og hun sa det ikke var noen tvil

Her tippa både jeg , pappan og min pappa jente , og det var helt riktig :joyful::dummy1: var ikke noe tvil der så legen :joyful:

Har kun drømt en gang at det ble jente og det samme hadde mamma gjort. Mannen tippet jente og det blir det mest sannsynlig ❤️

Jeg tippet gutt og mannen tippet jente, men vi får gutt :)

Eg hadde skikkelig jentefølelse først, men no er eg veldig usikker.
Har drømt at det blir gutt og mange kommenter at eg har "guttemage", så blir spennande ❤️
Har to jente frå før.
TUL i morga 14+0:woot:

Eg hadde skikkelig jentefølelse først, men no er eg veldig usikker.
Har drømt at det blir gutt og mange kommenter at eg har "guttemage", så blir spennande ❤️
Har to jente frå før.
TUL i morga 14+0:woot:
Lykke til på TUL i dag!

Jeg har også hatt jentefølelse i starten, men hatt to drømmer hvor jeg fikk beskjed om at det er gutt. Så er spent på hva OUL sier! :p

Lykke til på TUL i dag!

Jeg har også hatt jentefølelse i starten, men hatt to drømmer hvor jeg fikk beskjed om at det er gutt. Så er spent på hva OUL sier! :p
Det blei jente ❤️❤️❤️

Det blei ikkje jente :laughing002 idag på OUL såg vi tydelig en pong og en tiss som stakk rett ut:happy093.

Last edited:
Jeg trodde gutt denne gangen også, men her er det visst en jente som venter oss :dummy1:

Jeg tippet gutt, siden jeg synes graviditeten har vært annerledes enn sist. Men blir jente her igjen :D

Fikk vite i dag at det mest sannsynlig er ei jente :Heartpink
Og i går fikk vi bekreftet at det uten tvil er en gutt :hilarious: Kan ikke nekte for at jeg ble litt skuffet der og da, men det er nok bare fordi jeg i fire uker har gått og sett for meg hvordan det blir med to jenter. Blir nok helt tipp topp med en lillebror også :D

Og i går fikk vi bekreftet at det uten tvil er en gutt :hilarious: Kan ikke nekte for at jeg ble litt skuffet der og da, men det er nok bare fordi jeg i fire uker har gått og sett for meg hvordan det blir med to jenter. Blir nok helt tipp topp med en lillebror også :D

Skjønner at man blir litt skuffet da :p Man blir vel kanskje mer skuffet over at ideene og tankene man har fått om å få to jenter ikke blir noe av. Blir en omstilling. Kan tenke meg jeg også hadde blitt litt skuffet nå om jeg hadde fått vite at det ble gutt. Men hadde sikkert vært omvendt om man først hadde fått vite gutt også jente :hilarious:

Back
Topp