Det må jeg kunne klare å få tilÅ så koselig! Får vi se bilde av kaken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg kunne klare å få tilÅ så koselig! Får vi se bilde av kaken?
Fikk vite i dag at det mest sannsynlig er ei jenteJeg har jentefølelse denne gangen. Men vi får se. Skal til UL neste mandag, mulig jeg får vite da.
Lykke til på TUL i dag!Eg hadde skikkelig jentefølelse først, men no er eg veldig usikker.
Har drømt at det blir gutt og mange kommenter at eg har "guttemage", så blir spennande
Har to jente frå før.
TUL i morga 14+0
Det blei jenteLykke til på TUL i dag!
Jeg har også hatt jentefølelse i starten, men hatt to drømmer hvor jeg fikk beskjed om at det er gutt. Så er spent på hva OUL sier!
Og i går fikk vi bekreftet at det uten tvil er en gutt Kan ikke nekte for at jeg ble litt skuffet der og da, men det er nok bare fordi jeg i fire uker har gått og sett for meg hvordan det blir med to jenter. Blir nok helt tipp topp med en lillebror ogsåFikk vite i dag at det mest sannsynlig er ei jente
Og i går fikk vi bekreftet at det uten tvil er en gutt Kan ikke nekte for at jeg ble litt skuffet der og da, men det er nok bare fordi jeg i fire uker har gått og sett for meg hvordan det blir med to jenter. Blir nok helt tipp topp med en lillebror også