Gutt eller jente?! Tippet du rett?

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Jeg skal på TUL om 15 dager og jeg har en av hver fra før. Jeg føler meg litt sånn som jeg var med gutten min, så tipper det er en gutt til inni der. Hva tipper dere? Hadde dere riktig magefølelse før TUL eller OUL?

Jeg har vært på tul og hadde ikke riktig, samboeren hadde da :joyful: Han tippa gutt og så med en gang vi starta ultralyden at det var noe der ja :hilarious:

Last edited:
Jeg får muligens vite det til fredag, men svigerinna mi vil ha gender reveal for oss, så vi må vente litt til før vi får vite :joyful: Jeg kjenner jeg er kjempeforvirra. Sist gang var jeg ikke i tvil om at det var jente, og det var riktig. Denne gang har jeg lyst på jente, men jeg føler kanskje mer det er gutt? Men aner ikke om jeg gjør det for å Skåne meg for en eventuelt skuffelse? :shy: Jeg blir jo glad uansett, men sist gang brydde jeg meg ikke, mens nå kjenner jeg at jeg har lyst på jente igjen, huff så grusom jeg føler meg :(

Jeg har jentefølelse denne gangen. Men vi får se. Skal til UL neste mandag, mulig jeg får vite da.

Jeg hadde skikkelig jentefølelse, men der inni er det en liten gutt :hilarious::Heartblue

Jeg tippet gutt sist og fikk en gutt:Heartblue
Litt usikker på hva jeg tipper nå. Tenker at det jeg ønsker sikkert forkludrer magefølelsen litt. Men føler at det er ei jente altså, men har liksom ikke noe å henge den teorien på:hilarious:

Med første var jeg sikker på gutt og hadde rett, med nr 2 trodde jeg jente, men ble en gutt til. Denne gang har jeg ingen følelse på kjønn, men de kommende storebrødrene snakker kun om lillesøster i magen.
får kanskje vite det 3 nov.
Men med grunnlag av statistikk er jeg forberedt på en gutt til

Har ein følelse av at det blir gutt, men så har det komt snikande ein liten jentefølelse i det siste. Så det er ikkje godt og sei. Blir holdt på pinebenken til begynnelsen av desember :hungover::hilarious:

Jeg hadde ingen følelse av kjønn denne gangen, men holdt en knapp på jente, men mannen gutt. Og jente er det ❤️

Var skråsikker på at jeg skulle få gutt første gang. Det var skivebom. Nå innbiller jeg meg litt at jeg sikkert bare får jenter, så har tenkt at dette sikkert er en lillesøster. Den siste uken har jeg derimot begynt å helle mot gutt bare fordi jeg er så mye mer kvalm nå enn sist. Forskjellig opplevelse, forskjellig unge liksom.... Men magefølelsen er så frem og tilbake, så vet virkelig ikke. Viktigste er uansett at hen er frisk og sunn :)

Magefølelsen sier gutt, men jeg aner jo virkelig ikke. Førstegangsgravid så jeg har ingen referansepunkt heller. Har ikke fått time til OUL enda, men skal på en TUL når jeg er 12+0 men da tipper jeg det er litt for tidlig å se?

Magefølelsen sier gutt, men jeg aner jo virkelig ikke. Førstegangsgravid så jeg har ingen referansepunkt heller. Har ikke fått time til OUL enda, men skal på en TUL når jeg er 12+0 men da tipper jeg det er litt for tidlig å se?
Kan hende de kan se jo! Jeg har lest meg opp masse på nub theory, den forklarer om utveksten som er hos alle fostere men forklarer forskjellen på vinkelen hos gutt og jente!

Jeg var 12+4 på min TUL og før gynekologen sa noe så mente jeg også at det var gutt, han sa det samme :joyful:

Kan hende de kan se jo! Jeg har lest meg opp masse på nub theory, den forklarer om utveksten som er hos alle fostere men forklarer forskjellen på vinkelen hos gutt og jente!

Jeg var 12+4 på min TUL og før gynekologen sa noe så mente jeg også at det var gutt, han sa det samme :joyful:
Oi, så spennende! Nå ble plutselig ventetiden hakket mer spennende:joyful:

Jeg synes det er morsomt og litt rart at så mange har en følelse av hvilket kjønn det blir, selv så har jeg absolutt null peiling/følelse! :woot:

Back
Topp