Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende de kan se jo! Jeg har lest meg opp masse på nub theory, den forklarer om utveksten som er hos alle fostere men forklarer forskjellen på vinkelen hos gutt og jente!Magefølelsen sier gutt, men jeg aner jo virkelig ikke. Førstegangsgravid så jeg har ingen referansepunkt heller. Har ikke fått time til OUL enda, men skal på en TUL når jeg er 12+0 men da tipper jeg det er litt for tidlig å se?
Oi, så spennende! Nå ble plutselig ventetiden hakket mer spennendeKan hende de kan se jo! Jeg har lest meg opp masse på nub theory, den forklarer om utveksten som er hos alle fostere men forklarer forskjellen på vinkelen hos gutt og jente!
Jeg var 12+4 på min TUL og før gynekologen sa noe så mente jeg også at det var gutt, han sa det samme
Hva ble det ?Nå er jeg ikke i tvil lenger, det blir gutt Tul i morgen!
Får vite på onsdag, svigerinna mi hadde såååå lyst til å bake en gender reveal kakeHva ble det ?
Så spennendeFår vite på onsdag, svigerinna mi hadde såååå lyst til å bake en gender reveal kake
Å så koselig! Får vi se bilde av kaken?Får vite på onsdag, svigerinna mi hadde såååå lyst til å bake en gender reveal kake