Gutt eller jente i magen?

Sist var jeg helt sikker på at det var en gutt, selv om mannen og svigermor var sikker på at det ble ei jente. Jeg hadde rett, og det får de høre enda. :hilarious:
Denne gangen er jeg så usikker, og egentlig spiller det ingen rolle om det er jente eller gutt, så lenge jeg får beholde den lille i magen til oktober. :Heartred selv om det hadde vært litt gøy med en av hver, men uansett hva det er så er det så velkommen som bare det. :)
 
Kinesisk fødselskart sier gutt her. Har ingen følelse selv på hva det blir, så blir spennende å finne ut av det;)
 
Begynner å tro det er jente.. har vært kvalm med alle mine jenter og føler det likt nå
 
Veldig usikker her! :confused013 Følelsen av tvillinger har faktisk truffet meg! så blir spennende å se på tul kommende uke :)
 
Veldig usikker her! :confused013 Følelsen av tvillinger har faktisk truffet meg! så blir spennende å se på tul kommende uke :)
Oi spennende! Har mange tvillinger på mammas side, så håper vi slipper. Da blir det 5 barn. Syns 4 er mange :p
 
Jeg tror jeg har en i magen, men har null formening om gutt og jente. Jeg sier allikevel «hun» hele tiden når jeg pratet om den. Men det kan jo like gjerne være fordi jeg har en datter fra før :shy:
 
Jeg tror jeg har en i magen, men har null formening om gutt og jente. Jeg sier allikevel «hun» hele tiden når jeg pratet om den. Men det kan jo like gjerne være fordi jeg har en datter fra før :shy:
Blir spennende å finne ut :) Ønsker dere å få vite kjønnet?
 
Blir spennende å finne ut :) Ønsker dere å få vite kjønnet?

Oh yes! Jeg er voldsomt nysgjerrig og kontrollfreak. Så dette med de første tolv ukene og tiden før fødsel er helt forferdelig for meg! Jeg hater når ting er uviss. Men jeg har enorm respekt for dem som klarer å slappe av med alt sånt og lar det bli en overasskelse. Hva med deg? :)
 
Tipper gutt men det er for alle i fam bare har får gutter. I følge kinesisk fødselskart så spørrs det hvordan man leser det. For sist skulle det hvert jente men ble gutt men så stod det er sted man skulle regne seg som eldre. Så tviler på det stemmer. Stemte da. Så hvis jeg ser på reel alder skal jeg vente gutt men alder jeg blir så blir det jente
 
Oh yes! Jeg er voldsomt nysgjerrig og kontrollfreak. Så dette med de første tolv ukene og tiden før fødsel er helt forferdelig for meg! Jeg hater når ting er uviss. Men jeg har enorm respekt for dem som klarer å slappe av med alt sånt og lar det bli en overasskelse. Hva med deg? :)
Hehe :D Vi vil også vite! Er ikke snakk om noe annet :p Sist OUL var ikke jm sikker, så jeg bestilte privat UL kun for å sjekke kjønn :p
 
Hahaha skjønner jeg SÅ godt! Jeg hadde aldri klart å slå meg til ro.
Hahah :laughing025
Jeg mååå vite og være sikker! :D

Jeg syns også det gir bedre tilknytning
 
Hahah :laughing025
Jeg mååå vite og være sikker! :D

Jeg syns også det gir bedre tilknytning
Enig! Har ei venninne som strever voldsomt med tilknytning til sin mini (hun har termin med første i april) - og mye av det kommer av usikkerheten på hva man går til. Er vanskelig for meg, som mor, og si noe, også. Forferdelig å se henne slite sånn med det.. :( Hun er hakket værre enn meg igjen på sånne uvissheter.
 
Jeg lurer på om det blir gutt, men min mor mener min første blir jente. Storgleder meg til å finne det ut, men det er så lenge til. :hilarious::happy:
 
Har en magefølelse på at det er gutt, men typen er veldig sikker på at det er jente‍♀️ Klarer ikke vente til ultralyd for å få sjekka det!! Blir liksom litt mer ekte også når man faktisk får se hvem som bor inni magen
 
Det kinesiske fødekartet sier gutt hos meg, og jeg føler egentlig på meg at det blir gutt :joyful: Men så blir det sikkert en jente da siden jeg er så sikker på at det er gutt xsmile9
Men jeg blir like glad uansett kjønn, ønsker ikke noe spesielt :angel8
 
Enig! Har ei venninne som strever voldsomt med tilknytning til sin mini (hun har termin med første i april) - og mye av det kommer av usikkerheten på hva man går til. Er vanskelig for meg, som mor, og si noe, også. Forferdelig å se henne slite sånn med det.. :( Hun er hakket værre enn meg igjen på sånne uvissheter.
Uff, så kjipt. Får hun noe oppfølging? BUP kan være til hjelp i slike situasjoner ❤️
 
Back
Topp