Gutt eller jente i magen?

Sist fikk jeg aldri noen magefølelse, så får se om det kommer etterhvert denne gangen :)
 
I følge kinesisk fødekart får jeg jente. Har to gutter fra før hvor dette stemte. På første gutten trodde jeg at jeg skulle få jente, men på nr2 var jeg sikker på stedet ble gutt. Stoler ikke på min egen magefølelse her:hilarious:håper litt på jente siden jeg har to gutter, men begge deler er velkommen i familien vår:Heartpink:Heartblue
 
Kinesisk fødselskart sier jente her. Sa det siste også og det ble jente. Var helt sikker på at det var jente sist...magefølelsen. Denne gangen har jeg kjent litt på gutt...men nå begynner jeg å helle litt mot jente også...kjenner meg helt likt som når jeg bar på dattera vår foreløpig. Blir spennende å se :joyful:
 
Kinesisk fødselskart sier jente denne gang. Har stemt 3 ut av 4 ganger. Jeg føler nå faktisk at det er en liten guttebass igjen:Heartblue Tiden vil vise. Bestiller time hos Lundring når jeg runder 13 uker, så ser vel han kjønnet som sist.
 
Tror nok det blir gutt igjen... Hadde håpet på jente :D men formen er for god til at det er realistisk for meg gitt! Men det er jo bare en detalje :)
 
Tror nok det blir gutt igjen... Hadde håpet på jente :D men formen er for god til at det er realistisk for meg gitt! Men det er jo bare en detalje :)

Helt likt her:rolleyes:
 
Jeg bare visste det var gutt, hadde en så sterk følelse, så også kalt mini for ‘han’:laughing3 men på tul så det ut som ei jente, så tror jeg venter jente:Heartred så nå er det ‘hun’:Heartred
 
Jeg har hatt en stor følelse for gutt, men de fleste tror og mener at jeg får jente! :p håper jeg får svar på kjønnet 24.April! :Heartred:Heartred
 
Hadde et lite ønske om en gutt til å starte med, en miniversjon av min fine samboer :happy: Men da jeg ble gravid hadde jeg jentefølelse fra første stund, samboer også :bookworm: Det spiller jo ingen rolle hva det blir, men det er gøy å gjette da!
 
Drømte om gutt før jeg ble gravid, men etterpå har jeg hatt 2 drømmer om ei jente. Han som utførte TUL på fredag holdt en knapp på jente, men man kan jo aldri være 100% sikker. Samboer har fortsatt et håp om gutt;)
 
Føler det blir jente,men skal jeg sammenligne tidligere svangerskap så er det mest likt gutt :happy:
 
Her har vi jente fra før, og vi trodde det ble jente igjen:)
Men neida her var det en gutt :) blir fint med en av hver, og litt uvirkelig ❤️
 
Har følt at vi får en jente hele tiden, men i uke 12 trodde gyno at det var en gutt. På mandag fikk vi vite at vi får en jente (er halvveis i dag ) så da stemte følelsen ❤️
 
Back
Topp