Gutt eller jente? Hva sier følelsen?

Jeg tror det er en gutt, vet ikke hvorfor men har bare følelsen av det:p
 
Av de som vet det i min familie, så tror de alle at det er en jente, men selv tror jeg gjerne det er en gutt :p
 
Har ingen anelse :joyful: vi vil ikke vite noe før fødselen heller, så blir spennende :joyful:
 
Magefølelsen min sier jente som sist, og den gangen ble det ei jente :) veldig spent! Er ikke nå nøye med kjønn, bare baby er frisk og alt går bra :)
 
Har hatt følelse på begge deler. Men jeg holder en knapp på jente :) Flere som tror det er gutt da.
 
Mannen min tror gutt, den første følelsen jeg fikk var gutt (mulig jeg ble påvirket, hehe). Nå har jeg igrunn ingen følelser på kjønn ;-P
 
vet ikke helt ka eg skal tro det er. ene dagen tror eg gutt andre jente. men tror vel mest det er en gutt. så får vi vente å se.
 
Har vært og er ekstrem kvalm osv dette svangerskapet og der var jeg ikke sist. (Litt, men ikke som dette), jeg frister ikke på søtt som jeg gjorde sist heller. Har gutt fra før så tror derfor jente :)
 
Etter TUL har jeg fått skikkelig guttefølelse, men det hadde jeg sist også og da ble det jente. ;)
 
Samboeren er veldig gira på å få en gutt og jeg tror det blir det, kan hende jeg blir påvirket da men vi får bare vente å se!
 
Mannen min og jeg føler det blir gutt, men blir selvfølgelig glade uansett! Mamma sier hun føler at det blir jente... Spennende!
 
Jeg tenker gutt, har ikke peiling på hvorfor.. Blir spennende å se :-D Magefølelsen var riktig på forrige :)
 
Jeg er overbevist om at det er en gutt denne gangen også. Men tror det er mest fordi vi synes det hadde vært veldig koselig med en av hver, og har en gutt fra før. Da er det lettest å forberede seg på enda en gutt. :)
Med tanke på symptomer er det noe helt annet med førstemann, kvalmen som var fraværende med nr1 har endelig begynt å gi seg, nå kan jeg være kvalm en gang i løpet av en dag - hurra! Ansiktet mitt er dekket av kviser, så gravidgløden er fraværende. Symptomene passer med typiske jentetegn, men får se hva ultralyden sier. :)
 
Back
Topp