Gutt eller jente? Hva sier følelsen?

Spiraltroll

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg er hellig overbevist om at det er ei lita jente i magen! Det første som slo meg når sjokket over leieboer la seg var; fint! Jeg har jo kjøpt masse rosa garn! Hadde riktig følelse på de to andre og ( gutt/jente). Spiller ingen rolle om det kommer en liten gutt altså, men hadde jo vært gøy å se om magefølelsen slår til igjen! Hva føler dere?
 
Har ein følelse på gutt :) Men har litt lyst på ei jente..berre ser for meg at mannen min blir ein bra jentepappa hehe Men eg har ein av kvar frå før, så på den måte er det jo akkurat det same om det blir gutt eller jente ;-) (mannen min har ein tenåringsgut)..
 
Fikk først en jentefølelse. Men etter jeg ser at symptomene er akkurat som sist, så har jeg landet på at jeg tror det er en gutt :)
 
Jeg tenkte først jente da symptomene startet ganske likt, men så er symptomene helt anderledes enn forrige gang så mulig det lurer seg en lillebror :D
 
Har ingen mage følelse overhode :( sist var jeg 100% sikker på hva det var, men ikke nå .. blir 7 lange mnd å vente :p
 
Jeg vet ikke, skifter mening hele tiden:) vi har begge kjønn og alle mine svangerskap har vært ulike. Eneste som var felles var kvalmen. Mannen og svigermor tror jente. De har hatt rett med de andre. Jeg heller nok mer på gutt akkurat nå.
 
Aner ikke :p
 
Magefølelse på gutt :)
 
Tror det er en gutt.
Jeg fant ut at jeg var gravid ved at jeg drømte to ganger på 1 uke at jeg var gravid og dermed tenkte at jeg burde ta en graviditetstest. Testen viste positivt den. og i en av disse drømmene drømte jeg at jeg fikk en sønn.

Jeg har også tidligere drømt at ei venninne var gravid ca så og så langt på vei. Fortalte jo dette. Ho sa ingen ting på det da det fortsatt var litt tidlig å fortelle. Men etterpå fortalte ho at ho ble sjokka fordi jeg var sanndrømt.

Så utifra de 3 drømmene jeg har hatt tidligere, så er det mye som tyder på en sønn :)
 
Gutt
 
Back
Topp